تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجری زن ایرانی که ۶ ماه تمام از همسرش خواستگاری کرد! +فیلم

ماجرای 6 ماه خواستگاری مجری زن ایرانی از همسرشبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سریال "پدر" با روایت داستانی متفاوت که  خواستگاری دختری دانشجو از همکلاسی خود را به تصویر کشیده بود، در دل تماشاگران جا باز کرد و میهمان خانه هایشان شد.

نازنین پیرکاری بازیگر زن،تهیه کننده و مجری سرشناس تلویزیون با حضور در برنامه ایرانیوم که از شبکه سه سیما پخش می‌شود، با شرح ناگفته هایی از زندگی شخصی اش به شباهت هایی که میان سرنوشت او و قصه عشاق سریال"پدر" وجود داشت اشاره کرد.

صحبتهای این مجری مشهور را راجع به این موضوع در فیلم زیر مشاهده می کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجری زن ایرانی که ۶ ماه تمام از همسرش خواستگاری کرد! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..