تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرار کودک یک ساله از مهد کودک +فیلم

فرار کودک یک ساله از مهد کودک+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دوربین های خیابانی شهر وولوگودا روسیه تصویری از یک کودک یکسال و نیمه که بدون مراقب و با پای برهنه تنها با یک پوشک می‌دوید را هنگام خروج از مهد کودک ضبط کرد.

مربی بی احتیاط بعد از چند ساعت متوجه غیبت کودک می شود و در خیابان به دنبال او می گردد اما پیدایش نمی کند. پس از ساعت ها این کودک توسط زن رهگذر پیدا و به مهد کودک برگردانده می شود.

هر چند کودک از صدمات و آسیب های جدی که ممکن بود برایش رخ دهد نجات پیدا کرد اما این موضوع به مسئولان گزارش شد و جریمه سنگینی در انتظار مربی و مسئولان مهد کودک است.

انتهای پیام/

کودک یکساله پای برهنه در خیابان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرار کودک یک ساله از مهد کودک +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..