تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موقع شناسی و اقتدار دو ركن هر مذاكره ديپلماتيک است

امیرعبداللهیانبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند روزی است که خبر پیشنهاد مذاکره با مقامات ایرانی از سوی ترامپ، در رسانه‌ها پیچیده شده است. اما موضوعی که در این بین آمریکایی‌ها باید بدانند این است که با توجه سخنان رهبر انقلاب که پس از خروج آمریکا از برجام فرمودند " از روز اول بارها گفتم به آمریکا اعتماد نکنید"، مردم به مسئولان دولت به هیچ وجه اجازه هیچگونه مذاکره‌ای با آمریکا را نخواهند داد.

حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل امور بین‌الملل مجلس، با انتشار توئیتی در صفحه شخصی خود به پیشنهاد مذاکره ترامپ واکنش نشان داد.

وی در توئیتر نوشت:

"مذاکره با آمریکا هرگز تابو نبوده است.دهها ملاقات وزرای خارجه دو کشور در برجام و سه دور مذاکره در بغداد که من هم در آن حضور داشتم از آن جمله است.مشکل،مذاکره نیست بلکه رفتار قلدرمآبانه،جنایات بزرگ و بدعهدی های مکرر آمریکا است."موقع شناسی" و"اقتدار"دو رکن هر مذاکره دیپلماتیک است".

موقع شناسي و اقتدار دو ركن هر مذاكره ديپلماتيك است

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موقع شناسی و اقتدار دو ركن هر مذاكره ديپلماتيک است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..