تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود P4P 7 Minute Workout Full 4.4.6 – برنامه ورزش و تناسب اندام در هفت دقیقه مخصوص اندروید !

دانلود امروز 4+

تاریخ انتشار شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷

4

نسخه 4.4.6

دوست داشتن 2

P4P 7 Minute Workout v4.4.6 [Unlocked] – اپلیکیشن ورزش و تناسب اندام در هفت دقیقه مخصوص اندروید
نسخه آنلاک شده و کامل برنامه به ارزش 49.99 دلار تقدیم شما

یکی از مشکلاتی که امروزه بسیاری از افراد با آن رو به رو هستند کمبود وقت می باشد؛ به گونه ای که در بسیاری از موارد زمانی برای ورزش کردن باقی نمی ماند و همین امر نیز موجب افزایش چربی بدن می شود. توسعه دهندگان برنامه های اندرویدی با معرفی اپ های خاص خود تا کنون سعی داشته اند به کمک افراد جوامع مختلف بروند و با راه کار های اساسی مشکل ورزش نکردن را حل کنند. با توجه به این موضوع قصد داریم شما را با یک نرم افزار فوق العاده آشنا کینم. P4P 7 Minute Workout Full عنوان یک اپلیکیشن فوق العاده پر کاربرد و حرفه ای برای ورزش در هفت دقیقه می باشد که توسط تیم Passion4Profession Apps برای اندروید منتشر شده است. برنامه فوق با برقراری دسترسی کاربرانش به مجموعه ای از تمرینات خاص کمک می کند تا به سادگی هر چه تمام تر تنها در هفت دقیقه شروع به سوزاندن کالری کنند. تمرین های پر شدت موجود تمامی عضلات بدن را درگیر کرده و کمک می کند تا بیشترین چربی ممکن از بین رود. همان طور که اشاره کردیم تمرینات مختلف و متنوعی در دیتابیس این نرم افزار موجود می باشد که هر کدام از ان ها دارای آموزش هایی کامل و جامع هستند. فیلم های آموزشی موجود نیز کمک می کنند تا تمرینات با حداکثر دقت ممکن انجام داده شوند و بهترین نتیجه را دریافت نمایید. هوش مصنوعی به مرور زمان تمامی تمرینات کاربران را زیر نظر گرفته و رفته رفته آن ها را دشوار تر می کند تا علاوه بر چربی سوزی شاهد افزایش حجم عضلات در نواحی مختلف بدنتان باشید. بهتر است این نرم افزار فوق العاده را از دست ندهید و برای دریافتش با ما همراه باشید.

P4P 7 Minute Workout Full

اپلیکیشن P4P 7 Minute Workout با داشتن مجموعه ای از امکانات متنوع و خاص توسط توسعه دهنده خود به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 49.99 دلاری منتشر شده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه آنلاک شده آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از سرور های پر سرعت سایت فارسروید در ایران دریافت نمایید.

تغییرات نسخه v4.4.6 :

* برطرف سازی باگ های گزارش شده




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود P4P 7 Minute Workout Full 4.4.6 – برنامه ورزش و تناسب اندام در هفت دقیقه مخصوص اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..