تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Internet Speed Meter 2.1.2 – برنامه مانیتورینگ و تست سرعت اینترنت اندروید !

دانلود امروز 11+

تاریخ انتشار شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷

2

نسخه 2.1.2

دوست داشتن 2

Internet Speed Meter v2.1.2 [Ad-Free] – اپلیکیشن مانیتورینگ و تست سرعت اینترنت اندروید
نسخه بدون تبلیغات و کامل برنامه تقدیم شما کاربران عزیز

تمامی کاربران دستگاه های هوشمند متناسب با نیاز خود از اینترنت سیم کارت و یا خط های اینترنت پر سرعت استفاده می کنند؛ بسیاری از کاربران در هنگام خرید اینترنت از سرعت خود شکایت دارند و عنوان می کنند که سرعت ارائه داده شده برابر با سرعت ذکر شده در قرارداد خرید نیست! اما بهتر است بدانید که در هنگام خرید تمامی سرعت ها بین 4 یا 8 کاربر تقسیم می شوند. با توجه به این موضوع ابزار های تست سرعت اینترنت می توانند بهترین گزینه ممکن برای نمایش سرعت واقعی به شمار روند. Internet Speed Meter  عنوان یک اپلیکیشن بی نظیر برای مانیتورینگ و تست سرعت اینترنت دستگاه های هوشمند اندروید می باشد که توسط Glitterz Inc توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار با داشتن یک محیط ساده و در عین حال حرفه ای کمک می کند تا در هر لحظه ای تست سرعت را انجام داده و به سه پارامتر دانلود، آپلود و پینگ دسترسی داشته باشید. تمامی اطلاعات به صورت خودکار در دیتابیس برنامه ذخیره می شوند و در هر زمانی می توانید میزان حجم مصرفی را به آسانی مشاهده نمایید. علاوه بر این یک سیستم هوشمندانه برای نمایش سرعت لحظه ای نیز در اختیار کاربران است که خود نشان دهنده قدرت بالای این استارت اپ به شمار می رود.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Internet Speed Meter اندروید :

ویجت های استاتوس بار بدون نیاز به روت اسمارت فون سیستم تست سرعت دقیق و هوشمند نمایش دقیق سرعت سه پارامتر دانلود، آپلود و پینگ ذخیره تمامی میزان حجم مصرفی به صورت روزانه و ماهانه تفکیک حجم مصرفی وای فای و شبکه تلفن همراه سیستم مانیتورینگ سرعت به صورت لحظه ای محیط کاربری بسیار ساده و زیبا

اپلیکیشن Internet Speed Meter با برخورداری از امکانات و قابلیت هایی متنوع در زمینه تست سرعت اینترنت توانسته است با بیش از یک میلیون دانلود از سراسر جهان امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه بدون تبلیغات و کامل آن را از وبسایت بزرگ فارسروید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه v2.1.2 :

* بهبود توانایی و رفع مشکلات برنامه

Internet Speed Meter




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Internet Speed Meter 2.1.2 – برنامه مانیتورینگ و تست سرعت اینترنت اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..