تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود KineMaster Pro – Video Editor 4.6.1.11149.GP – ویرایشگر ویدئو اندروید !

دانلود امروز 101+

آخرین آپدیت شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷

4

نسخه 4.6.1.11149

دوست داشتن 137

KineMaster – Pro Video Editor Full v4.6.1.11149.GP – یک ویرایشگر ویدئوی عالی با امکانات کم نظیر برای اندروید
نسخه پرو و آنلاک شده با تمامی امکانات در دسترس تقدیم شما عزیزان

KineMaster Pro – Video Editor یکی دیگر از بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های ویرایش فایل های ویدئویی برای سیستم عامل اندروید می باشد که تنهای ویدئو ادیتوریست که تمامی قابلیت ها و امکانات اپلیکیشن معروف iMovie در iOS را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما به ارمغان می اورد! با این اپلیکیشن می توانید به آسانی و در محیطی کاملا حرفه ای تنها با چند لمس فیلم هایی با کیفیت اچ دی و خارق العاده را خلق نمایید و با دیدن قابلیت های کم نظیر آن متعجب شوید! ویدئو ادیتور فوق علی رغم غیررایگان بودن خود هزاران بار تا به این لحظه از پلی استوری دریافت گردیده و در صدر برترین برنامه های ویرایش ویدئو قرار دارد که ما امروز می خواهیم آن را برای شما معرفی کنیم! اگر دوست دارید که با ترکیب موسیقی و عکس ویدئوهایی شگفت انگیز را بسازید؛ اگر مایلید افکت ها و صحنه هایی خارق العاده را برروی فایل های تصویری گالری خود اعمال کنید و از داشتن یک ویدئو ادیتور کامل لذت ببرید اپلیکیشن KineMaster را از دست ندهید و آن را امتحان کنید ؛ خواهید دید که با یک نرم افزار کم نظیر روبرو هستید ؛ اپلیکیشنی فوق العاده که مجموعه ای از قابلیت ها را در یک مکان زیبا در اختیارتان قرار می دهد !

برخی از امکانات و قابلیت های KineMaster Pro – Video Editor اندروید :

در دسترس بودن ده ها تم متنوع و بسیار زیبا و شیک در دسته بندی های مختلف امکان ساخت ویدئوهای باکیفیت اچ دی و حرفه ای با ترکیب تصاویر، موسیقی و غیره امکان قرار دادن متن مورد نظر برروی ویدئو با فونت و رنگ های دلخواه امکان ذخیره سازی پروژه های پیش رو برای ویرایش ویدئوهای ویرایش شده در هر زمان تنظیمات مختلف برای ویرایش ویدئو از جمله تنظیم اشباع، رنگ، روشنایی، حجم و غیره امکان اضافه کردن جلوه های بصری چشم نواز و خیره کننده ی سه بعدی به ویدئوها امکان ذخیره سازی ویدئوهای ساخته شده با کیفیت 1080 پیکسل برروی گالری (فول اچ دی) پشتیبانی از فرمت های عکس PNG و JPG ؛ فرمت های ویدئویی 3GP و MP4 و فرمت های صوتی MP3، M4A و AAC

اپلیکیشن KineMaster Pro – Video Editor تا به اکنون در مارکت اندروید بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و دارای امتیاز 4.4 از 5.0 می باشد که ما امروز در فارسروید آن را برای اولین بار در ایران در اختیار شما قرار می دهیم و می توانید جدیدترین و آخرین آپدیت اش را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید .

 تغییرات نسخه ی v4.6.1.11149.GP :

* رفع اشکالات مختلف و بهبود عملکرد برنامه + ویژگی های جدید

دانلود KineMaster Pro – Video Editor - ویرایشگر ویدئو اندروید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود KineMaster Pro – Video Editor 4.6.1.11149.GP – ویرایشگر ویدئو اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..