تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری جلسه مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر در جمع سبزپوشان سپاه منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران

جلسه مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر با حضور مسول مجمع جناب سرهنگ فقیه و پاسداران نیروی دریایی منطقه دوم سپاه پاسداران در مورخه ۱۳ مرداد ماه ۱۳۹۷ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، در ابتدای این جلسه جناب سرهنگ فقیه ضمن خیرمقدم به حاضران، در خصوص اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر در دین اسلام گفت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از موضوعات مهم مذهبی، فرهنگی و ارزشی در کشور است که دین مبین اسلام جایگاهی والا و ویژه دارد.
 
سرهنگ فقیه با بیان اینکه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید فرهنگ سازی شود، افزود: فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه وظیفه همگانی است و وظیفه شرعی همه ما هست که در اجرای هر چه بهتر و کامل تر این فریضه دینی سهیم باشیم.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود، تشكيل منظم جلسات شوراي امر به معروف و نهي از منكر، آموزش امر به معروف و نهي از منكر براي خانواده های پاسداران، نشست هاي اعتقادي و معنوي براي پاسداران، برگزاري کارگاه و کارگروه ها با محوريت امر به معروف و نهي از منكر، برگزاري مسابقات فرهنگي ويژه خانواده پاسداران و ... را از برنامه هايی عنوان کرد که برای ارتقاء هرچه بیشتر جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه موثرند.
 
در ادامه این جلسه نیز حاضرین به بحث و تبادل نظر در خصوص راهکارهای ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکرپرداختند و توسط مسول مجمع گزیده ای از فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری (مدظله) در خصوص امر به معروف و نهی از منکر در قالب ۳ محور مردم به مردم ،مردم به دولت ودولت به مردم قرائت شد و اعضاء بر اجرای این محورها تاکید کرد.
 
گفتنی است در پایان جلسه مسول مجمع تشکر و قدردانی فراوان از فرماندهی محترم منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران ، مسول نمایندگی ولی فقیه در منطقه ، مسول محترم حفاظت اطلاعات و مسولین ذی ربط جهت همکاری برای برگذاری این جلسه را نمودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری جلسه مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر در جمع سبزپوشان سپاه منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..