تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عذرخواهی منوچهر هادی از انتشار کلیپ پشت صحنه دلدادگان/ آرش مجیدی: مرا به سینما راه نمی‌دهند!

حالا خورشید امروز میزبان عوامل سریال دلدادگان بود و منوچهر هادی درباره کلیپ منتشر شده عوامل این اثر توضیحاتی داد.

به گزارش سینماخبر عوامل سریال دلدادگان امروز صبح مهمان برنامه حالا خورشید بودند.

ایرج محمدی تهیه‌کننده، منوچهر هادی کارگردان، آرش مجیدی و لیندا کیانی بازیگران این سریال، امروز در برنامه حالا خورشید حضور پیدا کردند و رشیدپور با آنها گفتگو کرد.

مهمترین بخش این گفتگو مربوط به توضیحات منوچهر هادی درباره کلیپ منتشر شده از او و عوامل دلدادگان در واکنش به تغییرات نوسانات ارزی بود. کلیپی که واکنش ها و انتقادهای تند مردم را به همراه داشت.

هادی در این باره گفت: زمانی که دلار گران شد ما کلیپی در پشت صحنه دلدادگان ساختیم، هدف ما صد در صد اعتراض به مسئولان و شرایط بود؛ اما زمانی که بالای ۹۰ درصد نسبت به این کلیپ اعتراض کرده اند به نظر می رسد شاید ما هم اشتباه کردیم.

وی افزود: همه بدانند که ما به شرایط سخت مردم نخندیدیم. ما هم از مردم هستیم و مشکل مالی داریم. بعضی‌ها فکرمی کنند، چون فیلم‌های «من سالوادور هستم» و «آینه بغل» بالای ۴۰ میلیارد فروخته اند، حداقل ۱۰ میلیارد سهم من شده است؛ در حالی که من در مجموع ۳۰۰ میلیون برای این کارگردانی این دو فیلم دستمرد گرفتم. مابقی البته نوش جان تهیه کنندگان چراکه ریسک کار برای آن‌ها بوده است.

این کارگردان تصریح کرد: اعتراض ما در این کلیپ، به مسئولان و شرایط و گرانی بود. از من می‌خواهند عذرخواهی کنم؛ من عذرخواهی می کنم آن هم از کسانی که با احترام نقدمان کردند. من خودم از قشر ضعیف جامعه بوده ام؛ بچه جنوب شهر تهران هستم چطور می‌توانم مردم را مسخره کنم؟! واقعا نیت ما به سخره گرفتن مردم نبود.

هادی در پایان گفت: همین دستمزدی که من برای سریال دلدادگان دریافت کردم را می‌توانستم، برای یک فیلم سینمایی با یک ماه فیلمبرداری و یک ماه پیش تولید دریافت کنم. اما همه ما یک سال از عمر خود را برای سریال دلدادگان را گذاشتیم تا برای مردم یک سریال دیدنی بسازیم. به نظر من مقصر اصلی این شرایط دولت است و انتقاد من و گروهم در آن کلیپ هم به دولت است. دلار ۱۱ هزار تومان شده است اما مسئولان می‌گویند ۴۲۰۰ است!

عذرخواهی منوچهر هادی از انتشار کلیپ پشت صحنه دلدادگان/ آرش مجیدی: مرا به سینما راه نمی‌دهند!

همچنین در این برنامه منوچهر هادی، در پاسخ به سوال رشیدپور درباره ساخت سریال «دلدادگان» گفت: ساخت این سریال را با توجه به نویسندگی بابک کایدان و مهدی محمدنژادیان و نظارت مستقیم آقای محمدی به عنوان تهیه کننده پذیرفتم. به نوعی خیالم از متن راحت شد و  به خاطر مردم این سریال را ساختم.

وی درباره حال و هوا و قصه این سریال اظهار کرد: قصه سریال در 60 قسمت روایت می شود؛ 25 قسمت ابتدایی آن به فصل حال و 15 قسمت میانی به گذشته و سال های 56-64 می‌پردازد. در بیست قسمت پایانی هم دوباره به زمان حال برمی‌گردیم. دشوارترین بخش سریال تصویربرداری فصل گذشته بود؛ به همین خاطر ابتدا فصل گذشته را تصویربرداری کردیم.

در ادامه محمدی تهیه کننده این سریال بیان کرد: سریال دلدادگان در 60 قسمت ساخته شده است؛ ابتدا با نام «پاهای بی قرار» در رسانه ها معروف شد اما به دلیل اینکه این اسم یادآور سندروم پاهای بی قرار است، به نظرمان آمد برای مخاطبان جالب نیست. برای همین نام سریال را به یادآوری دلدادگان تغییر دادیم.

وی افزود: دلدادگان داستان مالک است که با مادر خود زندگی می کند و فرزانه نامزد اوست؛ اما جدایی بین آنها صورت می گیرد و با وقایع دوران انقلاب تبدیل به کینه ای بزرگ می شود. در پایان عشق بر کینه غلبه می کند و در این میان مباحث اجتماعی روز هم مطرح می شود. البته دلدادگی تا پایان سریال ادامه دارد و مخاطبان عشق و راستی را بار دیگر تجربه می کنند.

لیندا کیانی بازیگر سریال «دلدادگان» هم درباره حضور خود در این سریال تصریح کرد: این اثر جزو معدود کارهایی است که لحظه شماری می‌کنم ببینم. کارگردان، تهیه‌کننده، داستان و عوامل این سریال از بهترین ها هستند.

در ادامه آرش مجیدی در پاسخ به سوال رشیدپور پیرامون علت حضور نداشتن خود در سینما بیان کرد: من در عرصه تئاتر و تلویزیون فعال هستم. من را به سینما راه نمی دهند؛ چون مناسبات خوبی ندارم و جزو هیچ باندی نیستم.

کیانی هم در ادامه گفت: داستان‌های زیادی برای ورود به سینما وجود دارد. من هم تلاش خودم را می‌کنم و تا الان حدود هشت کار سینمایی دارم؛ کار‌های خوبی مثل اکسیدان و ماجرای نیمروز.

سپس ایرج محمدی تصریح کرد: اتفاقا بازیگرانی که به صورت آکادمیک و یا از تئاتر وارد این عرصه می شوند، شناخته شده‌تر و کاربلدتر هستند. خیلی ها هستند که با پول وارد عرصه بازیگری شدند اما دوام نیاوردند.

گفتنی است؛ در برنامه امروز حالا خورشید برای اولین بار تیتراژ سریال دلدادگان با صدای محمد اصفهانی پخش شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عذرخواهی منوچهر هادی از انتشار کلیپ پشت صحنه دلدادگان/ آرش مجیدی: مرا به سینما راه نمی‌دهند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..