تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«فیلم‌نگار» با فیلمنامه مظنونین همیشگی و پرونده «هزارپا» آمد

یکصد و هشتاد و هشتمین شماره ماهنامه «فیلم نگار» از سوی بنیاد سینمایی فارابی منتشر شد.

به گزارش بولتن نیوز ، در این شماره از مجله «فیلم نگار» سردبیر نشریه در ادامه یادداشت‌های خود درباره سینمای دینی، مطلبی را به رشته تحریر درآورده است.

در بخش سینمای ایران، فیلمنامه «هزارپا» مورد ارزیابی قرار گرفته است. گفتگو با فیلمنامه نویسان «هزارپا»، نگاهی به ساختار دراماتیک، روند روایت داستان و شخصیت‌پردازی این فیلمنامه از جمله مباحث مطرح شده است.

همچنین در این شماره، داستان پیش روی فیلمنامه «در وجه حامل» و سیر تحول شخصیت در این فیلمنامه بررسی شده است.

گفتگو با فیلمنامه نویس و کارگردان فیلم «سایه»، نگاهی به فیلمنامه این اثر از دیگر بخش‌های مربوط به سینمای ایران است.

تفاوت‌های قهرمان و پروتاگونیست، قهرمان و عناصر فیلمنامه‌ای، قهرمان و شخصیت، کهن الگوهای قهرمان، نکوهش بازنمایی مردانه از زن، مطالعه ایندیانا جونز، قهرمان و اسطوره، بازنگری سفر قهرمان و فیلم‌های تعاملی با پروتاگونیست‌های متعدد عنوان مطالب بخش پرونده یک موضوع در مجله فیلم نگار است.

همچنین در این شماره از «فیلم نگار» و در بخش سینمای جهان، فیلمنامه کامل «مظنونین همیشگی» به همراه یادداشت مترجم و سکانس برگزیده دیده می‌شود.

برهان شیطان فریبکار دکارت در فیلمنامه و تحلیل شخصیت غایب کایزر سوزه در فیلمنامه به همراه سیناپس فیلمنامه‌های رودخانه تاریک، فقط می‌تونم تصورش کنم، شگفت انگیزها ۲، هشت یار اوشن، سیکاریو: روز سرباز، گرگم به هوا و دیوانه منتشر شده است.

سخنرانی پارک چان ووک در سمینار بفتا و کارگاه فیلمنامه با عنوان «عبور از دوزخ پرده دوم» از دیگر بخش‌های این شماره «فیلم نگار» است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««فیلم‌نگار» با فیلمنامه مظنونین همیشگی و پرونده «هزارپا» آمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..