تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشگیری از گسترش مواد مخدر، با توجه بیشتر به حاشیه شهر

نشست شورای مبارزه با مواد مخدر مهاباد؛

بیکاری یکی از عوامل مؤثر در ایجاد زمینه برای گرایش به مواد مخدر است.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز مهاباد، معاون استاندار و فرماندار شهرستان مهاباد در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر این شهرستان گفت: مبارزه با مواد مخدر کاری بلند مدت و زمان بر است و در این زمینه همه باید عزم خود را برای مبارزه با این پدیده شوم جزم کنند.

ایرج شجاعی، با تأکید برتوجه به حاشیه شهر برای پیشگیری از اعتیاد افزود: مسئولان باید توجه ویژه ای به مناطق حاشیه شهرداشته باشند و در راستای کاهش مشکلات اقتصادی و اجتماعی آن گام بردارند.

شجاعی، بیکاری را یکی از عوامل مؤثر در ایجاد زمینه برای گرایش به مواد مخدر دانست و گفت: برگزاری دوره های آموزشی حرفه ای درمرکز آموزش فنی وحرفه ای یکی از راهکارهای مفید در کاهش اعتیاد است.

چالش زباله گردی معتادان، مواد مخدر و مشکلات حاشیه شهر، سودجویان مواد مخدر و سوء استفاده از مردم و نظارت بیشتر بر قلیان سراها و تعیین محل مناسب برای برگزاری جلسات انجمن معتادان گمنام از دیگرموارد مطرح شده در این نشست بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشگیری از گسترش مواد مخدر، با توجه بیشتر به حاشیه شهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..