تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرایط انصراف از دانشگاه غیر انتفاعی / شهریه بده ، مدارک میده !

رئیس اتحادیه دانشگاه های غیرانتفاعی شرایط انصراف دانشجو در دانشگاه های غیرانتفاعی را اعلام کرد.

به گزارش سایت پی ان یو نیوز علی آهون منش در گفتگو با مهر درباره آیین نامه انصراف دانشجویان در دانشگاه های غیرانتفاعی افزود: بخشنامه وزارت علوم در این خصوص بسیار صریح و شفاف است دانشجو در صورتی که بخواهد انصراف دهد باید یک ترم کامل شهریه را با ۷ واحد محاسبه کرده و پرداخت کند.

وی ادامه داد: دانشجویی که قصد انصراف دارد باید شهریه مذکور را پرداخت کند، در صورت عدم پرداخت شهریه اعلام شده، مدارکی که در زمان ثبت نام ارائه داده و مربوط به مقاطع قبلی است به دانشجو ارائه نمی شود.

رئیس اتحادیه دانشگاه های غیرانتفاعی گفت: بنابراین برای تسویه حساب با دانشگاه دانشجوی انصرافی حتما باید شهریه مذکور را پرداخت کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرایط انصراف از دانشگاه غیر انتفاعی / شهریه بده ، مدارک میده !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..