تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارز به کالاهای اساسی و دارو اختصاص یابد

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد؛

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور،نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ،با اشاره به مشکلات کشور گفت: ریشه عمده این مشکلات اقتصادی است، در طول چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تحریم مواجه بودیم، نسخه درمان برای مشکلات اقتصادی براساس بیان مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی است و اگر به این مساله توجه می‌شد، مشکلات کشور کمتر بود.

افزایش قیمت ارز طی هفته‌های اخیر مشکلات زیادی را برای مردم در بخش‌های مختلف اقتصادی به وجود آورد، مشکلاتی که با عدم پاسخگویی مدیران دولتی تشدید شد و مردم این روزها با افزایش قیمت کالاهای مختلف در بازار مواجه هستند.

وی ادامه داد: هنوز اتفاق خاصی در زمینه صادرات نفت کشور و ورود ارز به ایران نیفتاده و بیشتر اتفاقات در بازار ارز به دلیل بحث‌های روانی است، مدیران کشور باید تدبیری برای این مساله می‌اندیشیدند و نقدهای زیادی به عملکرد آن‌ها در این زمینه وجود دارد.

ضعیف بودن کنترل دولت بر بازار

ذوالنور، کنترل دولت بر بازار را ضعیف دانست وعنوان کرد: ارز باید به کالاهای اساسی و دارو اختصاص پیدا کند تا قیمت این کالاها در بازار افزایش پیدا نکند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تغییر وزرا در وضعیت کنونی تفاوتی ایجاد نمی‌کند.

وی ادامه داد: به عملکرد هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی طی ماه‌های اخیر در زمینه حل مشکلات اقتصادی نقد دارم و آماده مناظره با آن‌ها هستم.

توان دفاعی کشور پشتوانه توان اقتصادی است

ذوالنور با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور اظهار کرد: سوال نمایندگان از رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی وصول شده است و رئیس جمهور باید در عرض یک ماه در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی باید شیوه کار مجلس را تقویت کند، همچنین قوه قضائیه طی دو سال اخیر لایحه ویژه ای را برای حل مشکلات ارائه نداده است، اگر مشکل قانونی ندارد، پس چرا عملکرد قوه قضائیه این گونه است؟ یکی از دلایل طولانی شدن رسیدگی به پرونده‌ها در دادگاه‌ها، قوانین دادرسی است.

وی ادامه داد: اگر توان دفاعی کشورمان ضعیف شود، همه چیز را از دست خواهیم داد، توان نظامی ایران دفاع محور است و کدام منطق می‌گوید در حالی که تهدید می‌شویم، توان نظامی خودمان را تقویت نکنیم؟ توان دفاعی ما عامل افتخار ما است و این توان، پشتوانه توان سیاسی و اقتصادی کشور است.

نقشه دشمن برای خارج کردن طلا از ایران

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: دشمن به دنبال بستن راه ورود ارز و طلا به کشور است، در چنین شرایطی باید در این زمینه تدبیر می‌شد تا مصرف ارز و طلا در کشور مدیریت شود، اما برعکس این اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال جمع آوری ارز و طلا از کشور و خارج کردن آن از ایران است، اخیرا یک شبکه شناسایی شد که 3.5 میلیون سکه بهار آزادی را از کشور به اقلیم کردستان عراق انتقال داده بود.

ذوالنور حجم نقدینگی در کشور را سنگین دانست و بیان کرد: این نقدینگی به سمت هر بازاری برود، آن بازار را با مشکل مواجه می‌کند، همچنین بستن صرافی‌ها توسط دولت یک سیاست غلط است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: نباید ارز مسافرتی برای سفر به مناطقی تفریحی تخصیص داده شود تا افرادی به خوش گذرانی بپردازند.

انتهای پیام/ح

بستن صرافی‌ها سیاستی غلط است/ اختصاص ارز به سفرهای تفریحی بی معناست



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارز به کالاهای اساسی و دارو اختصاص یابد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..