تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۹ مدال رنگارنگ حاصل کار دو ومیدانی کارن قمی

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛محمد رضا اسحاقی،دبیر هیئت دو و میدانی قم،گفت: دو و میدانی استان قم از ابتدای امسال تاکنون توانسته در رویدادهای مختلف قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف، جام‌های قهرمانی را یکی پس از دیگری کسب کند و این موفقیت حاصل سرمایه گذاری در رده‌های سنی پایه و هدایت استعدادها در مسیر صحیح است.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: در این مسابقات امیر مقدمی در ۴۰۰ متر به مقام قهرمانی بخش پیشتازان رسید و صاحب طلا شد و پوریا حسنی دیگر دونده طلایی قم بود که در همین ماده و در رده سنی نونهالان طلا گرفت.

وی اضافه کرد: تیم دو و میدانی نونهالان و پیشتازان پسر قم روز جمعه در مرحله اول لیگ دو و میدانی پیشتازان منطقه ۲ کشور در تهران حضور پیدا کرد و توانست صاحب ۹ مدال رنگارنگ شود و مقام سوم تیمی این مرحله را کسب کند.

وی افزود : همچنین مهرداد مقدم در ۱۰۰ متر نونهالان، محمد عابدینی در پرتاب وزنه پیشتازان، محمد معین قربانی در پرتاب وزنه نونهالان، علیرضا اسحاقی در پرتاب نیزه نونهالان و امیر حسین حضرتی در پرش طول پیشتازان صاحب مدال برنز شدند.

اسحاقی بیان کرد: در مسابقات ۱۰۰ متر پیشتازان، علی ئیلاد مدال نقره را به دست آورد و تیم رله امدادی استان قم نیز توانست همین مدال را کسب کند تا سهم قم در این رقابت‌ها ۲ مدال نقره باشد.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم ابراز کرد: پیش از این در مسابقات بخش دختران، زهرا صفایی در ۱۰۰ متر با مانع مدال نقره کسب کرده بودند و فاطمه سلیمانی در ۱۰۰ متر مانع، فاطمه حیاتی در ۱۰۰ متر و فاطمه سادات حسینی در پرتاب وزنه برنز کسب کرده بودند.

انتهای پیام/ح

کسب ۹ مدال دو و میدانی کاران قم در لیگ پیشتازان و نونهالان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۹ مدال رنگارنگ حاصل کار دو ومیدانی کارن قمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..