تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحویل ۱۶۰ مسکن مهر به مددجویان قزوینی

ساعت: 16:37 منتشر شده در مورخ: 1397/05/13 شناسه خبر: 1394510

تا پایان سال جاری و در تعامل و همکاری مشترک کمیته امداد استان قزوین و وزارت راه و شهرسازی؛ 160 واحد مسکونی از مجموعه مسکن مهر به مددجویان تحت حمایت تحویل می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید مومنی، در گفت‌وگو با  صبح قزوین مسکن را یکی از مشکلات مهم در زندگی مددجویان دانست و بیان کرد: کمیته امداد استان قزوین براساس برنامه پیش بینی شده و تفاهم نامه‌های همکاری منعقد شده موضوع خانه دار کردن مددجویان تحت حمایت را دنبال می کند. 


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین مسکن ادامه داد: تفاهم نامه همکاری میان مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام (ره) و وزارت راه و شهرسازی منعقد شده که در اجرای این تفاهم نامه واحدهای مسکونی مسکن مهر در اختیار مددجویان فاقد مسکن به خصوص ایتام و زنان سرپرست خانوار قرار خواهد گرفت. 

وی با اشاره به ابعاد مختلف تفام نامه مجتمع اقتصادی کمیته امداد و وزارت راه و شهرسازی گفت: تا پایان سال جاری ؛ 160 واحد مسکونی از مجموعه مسکن مهر به مددجویان تحت حمایت تحویل می شود. 

این مسئول اعلام کرد: برای این منظور چهار میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته به طوری که هر مددجو برای تحویل واحد مسکونی 25 میلیون تومان به صورت بلاعوض دریافت می‌کند. 

مومنی ابراز کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین برای خانه دار شدن 425 مددجو در سال جاری برنامه ریزی کرده که تاکنون پرونده 310 مددجو به لحاظ اداری کامل شده و پس از بررسی اولویت‌ها، کدرهگیری نیز به آنها اختصاص داده شده است.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحویل ۱۶۰ مسکن مهر به مددجویان قزوینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..