تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساحل عاج دروازه صادرات کالا به آفریقا و ظرفیت خوبی برای ایران است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ منصور شکیب مهر سفیر ایران در ساحل عاج : کشور ساحل عاج ظرفیت خوبی دارد و در حوزه‌های مواد ِدارویی، تجهیزات پزشکی، ساختمان، صنایع شیمیایی و تبدیلی می‌توانیم با آن‌ها وارد مذاکره شویم.

وی اضافه کرد: کشور ساحل عاج هم تولیدات خوبی در زمینه کشاورزی دارد و حدود ۴۰ درصد کاکائو جهان، در این کشور تولید می‌شود و در تولید پنبه، روغن پالم، کائوچو، ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد که می‌تواند برای ما جذابیت داشته باشد.

شکیب مهر اظهارداشت: نبض اقتصاد ساحل عاج و کشور‌های غرب آفریقا در بندر مستقل آبیجان می‌تپد و این بندر مستقل نقش ممتازی در اقتصاد ساحل عاج ایفا می‌کند.

وی یادآورشد: ۹۰ درصد تجارت کشور ازاین بندر صورت میگیرد و این دادوستد‌ها ۸۰ درصد درآمد گمرکی کشور را تشکیل می‌دهد و سالانه بیش از ۲۰ میلیون تن کالا از این جا عبور داده می‌شود و این ظرفیت برای توسعه اقتصادی مهم است.

تهاتر کالا با کشور ساحل عاج ممکن است

شکیب مهر تصریح کرد: در شرایط تحریم می‌توانیم از ظرفیت تهاتر کالا با کشور ساحل عاج استفاده کنیم و صادرات خود را نیز افزایش دهیم.

سفیر ایران در ساحل عاج بیان کرد: در حال حاضر صادرات کشورمان به ساحل عاج حدود ۱۰ میلیون دلار و واردات ما از این کشور یک میلیون دلار است که صادرات ما تا چند برابر به راحتی امکان پذیر است.

وی اظهارداشت: ساحل عاج سومین بندر بزرگ آفریقایی است و دروازه ورود کالا به غرب آفریقاست و می‌تواند برای ایران به عنوان بازار‌های هدف جدید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/پ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساحل عاج دروازه صادرات کالا به آفریقا و ظرفیت خوبی برای ایران است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..