تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کری خوانی‌های ایران با آمریکا و اسرائیل به دقیقه ۹۰ رسیده است/هیئت رزمندگان محرم ۹۷ با هدف جوانگرایی برپا می‌شود

وی در ادامه با اشاره به شرایط فعلی جامعه و نزدیک شدن ایام محرم الحرام بیان کرد: اعتقاد ما این است که مردم دستگاه سیدالشهدا (ع) و اصحاب این حضرت را در هر شرایطی دوست دارند و در طول تاریخ نیز بارها این اعتقاد و باور به خاندان اهل بیت (ع) را نشان دادند و عزاداری های خود را قطع نکردند مگر اینکه حکام ظلم مانع برگزاری مجالس عزاداری می شدند که باز هم مردم عزیز ما مخفیانه مراسم های عزاداری را برپا می کردند. ما به عنوان نهاد مسئول یا دیگر دستگاه ها باید برای جذب مستمع تلاش خود را انجام دهیم.

مدیر ستاد مرکزی هیئت رزمندگان اسلام افزود: وقتی دشمن ما اینگونه اعتقادات جوانان و مردم ما را نشانه گرفته و علیه اقتصاد ما توطئه می کند، به عقیده من نصف مشکلات اقتصادی ما مربوط به بی تدبیری، تصمیم های غلط و منش های اشرافی گری برخی از مسئولان است، نصف دیگر توطئه های دشمن و سران مملکت خارجی است. آمریکا و اسرائیل بعد از 40 سال نتواستند کشور ما را از پا دربیاورند و الان همه توان خود را در خدمت اقتصاد گرفته‌اند تا با این حربه کشور ما را زمین بزند. به نقل از یکی از علما ما در دقیقه نود بازی هستیم. الان کری‌خوانی ما با آمریکا و اسرائیل به دقایق آخر رسیده است اگر مردم ما در این فتنه هم مقاومت کنند آمریکا و اسرائیل قطعا زمین می خورند. فقط به شرط اینکه همه متولیان ما چه در نهادهای انقلابی و دولتی دست از روحیه تجملگرایی و اشرافگری بردارند و از گرایش های خودشان به شرق و غرب دست بردارند و با اتکا به خود مقاومت و فرمایشات رهبر معظم انقلاب بیایند و مشکلات اقتصادی را در کشور حل کنند.

مداحی در پایان گفت: امسال ما سه هدف برای هیأت تعریف کرده‌ایم، یک توجه بیشتر به اقشار مختلف مردم، دوم جوانگرایی است و سپس خدمات اجتماعی و کمک به محرومین در زمره اهداف ما برای هیأت ماه محرم قرار می گیرد، تا بیشتر به هیأت و مستمع خود بپردازیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کری خوانی‌های ایران با آمریکا و اسرائیل به دقیقه ۹۰ رسیده است/هیئت رزمندگان محرم ۹۷ با هدف جوانگرایی برپا می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..