تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاسیاس در پورتو بازنشسته می شود

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  ایکر کاسیاس، دروازه بان سابق رئال مادرید، بازگشت به اسپانیا برای خداحافظی از فوتبال را رد کرد و گفت تصمیم دارد در تیم پورتو بازنشسته شود.

این گلر 37 ساله هنوز یک سال دیگر از قراردادش با غول پرتغال باقی مانده است، اما او اصرار دارد که می خواهد تا زمان خداحافظی از فوتبال در این تیم بماند.

کاسیاس که به عنوان یک بازیکن 10 ساله وارد رئال شد و 25 سال در این باشگاه بازی کرد، در ژوئیه 2015 از مادرید پورتو پیوست،گفت:" بهتر است که تنها چند باشگاه در دوران حرفه ای داشته باشم."

با این حال، او سانتیاگو برنابئو را در شرایط ناخوشایندی ترک کرد به طوری که پدرش آشکارا از نحوه جدایی او انتقاد کرد و گفت فلورنتینو پرز رئیس باشگاه،ایکر را مجبور به ترک این تیم کرد.

با این وجود، کاسیاس می گوید که او از بابت ترک رئال پشیمان نیست.

"من بخش زیادی از زندگی خود را در رئال مادرید، که بهترین باشگاه تاریخ است، سپری کردم.

"اما من به پرتغال آمدم و به یک تیم قوی مانند پورتو پیوستم، به طوری که من را بسیار خوشحال کرد.

کاسیاس افزود: "من می خواهم کار خود را با پورتو به پایان برسانم و تا آخر قراردادم پیش بروم."

بیشتر بخوانید: برترین واکنش‌های دروازه بان‌ها در تاریخ جام جهانی

انتهای پیام/


کاسیاس برای بازنشستگی به رئال برنمی گردد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاسیاس در پورتو بازنشسته می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..