تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احضار دو مدیر فدراسیون فوتبال به دادگاه

به گزارش شمانیوز: چند سالی است که موضوع پرونده 316000 هزار دلاری یا فروش سیگنال بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا و مقدماتی جام جهانی در سال 2014 به شرکت MP&SILVA به عنوان طرف قرارداد فدراسیون فوتبال برای پخش دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران برابر گوام، عمان، هند و ترکمنستان در زمان ریاست دوره قبل فدراسیون فوتبال در رسانه ها و کمیته اخلاق مطرح است.

هر کدام از طرفین طرف قرارداد ادعا دارند که به تعهدشان عمل کرده‌اند از یک طرف فدراسیون فوتبال مدعی عدم پرداخت فروش حق سیگنال برای هر بازی 79 هزار دلار و جمعا به مبلغ 316 هزار دلار به حساب فدراسیون فوتبال شده و از طرف دیگر شرکت MP&SILVA مدعی است که این مبلغ را به حساب فدراسیون فوتبال واریز کرده است.با توجه به اظهارات طرفین، مدیران وقت فدراسیون فوتبال به کمیته اخلاق اخلاق احضار شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اثنی عشری در گفت‌گو با خبرنگار ورزشی فارس، در مورد احضار دو مدیر فدراسیون فوتبال به دادگاه در مورد پرونده ۳۱۶۰۰۰ هزار دلاری گفت: من در موضاعات ریز این پرونده نیستم اما می‌دانم این پرونده در دست تحقیقات و رسیدگی و هنوز کامل نشده است.

دبیر کمیته اخلاق گفت: حالا شاید یک سری اتفاقات هم بیفتاد و اگر هم موردی باشد در حال حاضر محرمانه است و موضوعی نیست که بخواهیم آن را در رسانه ها مطرح کنیم و با توجه به آبروی و شخصیت افراد این موضوع باید به نتیجه قعطی برسد و نمی‌توان نامی از کسی برد و همچنین حکمی را که هنوز قعطی نشده را اعلام کرد و بر علیه افراد هجمه‌ای وارد کرد.

وی در پایان گفت: هر زمان که این رای قعطی شد و به نتیجه رسید با تمام جزییات از طریق رسانه ها اعلام می کنیم .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احضار دو مدیر فدراسیون فوتبال به دادگاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..