تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کواکبیان: بعید است روحانی دو سوم رای مجلس را داشته‌باشد

کواکبیان: بعید است روحانی دو سوم رای مجلس را داشته‌باشد

مصطفی کواکبیان، عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به طرح سوال از رئیس‌جمهور از سوی نمایندگان گفت: آقای رئیس‌جمهور به صحن مجلس خواهد آمد اما دو، سوم رای می‌خواهد تا نتیجه بگیرد که بعید می‌دانم.

وی درباره اظهارات اخیر حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور که طرح ۵ سوال از رئیس‌جمهور در روزهای اخیر از سوی نمایندگان را سوال‌برانگیز توصیف کرد، گفت: سوال، استیضاح و تحقیق و تفحص حق مجلس است و مجلس باید از حق خود استفاده کند.

کواکبیان تاکید کرد: اینکه سوال از رئیس‌جمهور، در وضعیت تهدید و تحریم‌های اقتصادی، جا داشت یا خیر، بحث جدایی است اما به نظر من، خود آقای حسن روحانی هم در ایجاد این شرایط، تقصیر دارد.

وی تصریح کرد: ما بارها برای آقای روحانی پیغام فرستادیم که بیایید و در جلسات غیرعلنی مجلس با نمایندگان گفت‌وگو کنید اما کمتر توجه شد.

عضو فراکسیون امید بیان کرد: بسیار دوست داشتم کار به چنین شرایطی (طرح سوال از رئیس‌جمهور) نمی‌کشید اما الان معتقدم اگر سوال نمایندگان جنبه حل مشکلات مردم را داشته باشد، به نفع کشور خواهد بود.

علی لاریجانی ، رئیس مجلس دهم مرداد اعلام وصول سوال ۸۰ نماینده از رییس جمهور را قرائت کرد. (اینجا)

29215




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کواکبیان: بعید است روحانی دو سوم رای مجلس را داشته‌باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..