تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت از نخستین کنگره ملی ناشنوایان ایران – تبریز 2018

گام بلندی دیگر از آسیاتک در حوزه مسئولیتهای اجتماعی

همزمان با رویداد تبریز 2018 ( پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی) نخستین کنگره ملی ناشنوایان ایران در این شهر طی روزهای 15 تا 19 مرداد ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش شمانیوز:  شرکت انتقال دادههای آسیاتک نخستین کنگره ملی ناشنوایان ایران با حضور بنیانگذار انجمن جهانی مترجمین زبان اشاره، اساتید بین المللی حوزه ناشنوایان، مدیران و فعالین سازمان های مردم نهاد ناشنوایان سراسر کشور و اقشار خاص ناشنوایان شامل : پیشکسوتان، هنرمندان، معلمان، دانشجویان، جوانان ورزشکاران، مددکاران، مترجمین زبان اشاره ناشنوایان و مسئولین کشوری و استانی برگزار می شود.

حمایت از  نخستین کنگره ملی ناشنوایان ایران – تبریز 2018
بررسی نقایص موجود در خصوص مددکاری ناشنوایان ایران، بررسی حقوق شهروندی و اداری ناشنوایان ایران و بررسی حقوق کودک و نوجوان ناشنوا در خانواده و اجتماع و آسیب شناسی آن از جمله موضوعات مهم این کنگره است
بنابراین گزارش شرکت آسیاتک که همواره از سازمان های پیشرو در بحث مسئولیت های اجتماعی بوده است اکنون نیز در همین راستا حمایت مادی و معنوی از این کنگره را بر عهده دارد. حمایت از موسسه خیریه محک، حمایت از انجمن دیابت و اهدای عضو و ده ها سازمان مردم نهاد دیگر از جمله دیگر اقدامات مهم آسیاتک در این حوزه است.

منبع: روابط عمومی آسیاتک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت از نخستین کنگره ملی ناشنوایان ایران – تبریز 2018»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..