تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خالقی: اعزام سمیه دهقان به جاکارتا بستگی به تصمیم فدراسون پزشکی ورزشی دارد

اعزام سمیه دهقان به جاکارتا بستگی به تصمیم فدراسون پزشکی ورزشی دارداصغر خالقی نائب رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد :سمیه دهقان ملی پوش دوچرخه سواری رشته تایم تریل  در روز پنج شنبه در تمرین روز پنج شنبه از ناحیه ترقوه دچار مصدومیت شد .این بازیکن امروز به تهران اعزام می شود و  نامه ی خود را برای مشخص شدن وضعیتش به فدراسیون پزشکی ارائه می دهد. تکلیف این بازیکن توسط فدراسیون دوچرخه سوای مشخص نخواهد شد ؛ بلکه تصمیم نهایی را فدراسیون پزشکی ورزشی خواهد گرفت .امیدواریم این بازیکن آسیب جدی ندیده باشد تا بتواند خود به مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا اعزام شود.

در صورت اعزام نشدن این بازیکن، ماندانا دهقان را به عنوان جایگزین اعزام خواهیم کرد.ماندانا دهقان آمادگی های لازم را دارد . دهقان و یزدانی هر دو در اردو ها با یکدیگر تمرین می کردند.

بیشتر بخوانید : دوچرخه سواران اعزامی به مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ مشخص شدند

انتهای پیام/

اظهارات خالقی درباره سمیه دهقان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خالقی: اعزام سمیه دهقان به جاکارتا بستگی به تصمیم فدراسون پزشکی ورزشی دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..