تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیامک نعمتی در مسیر ستاره شدن

خبرگزاری میزان: مسلما ستاره پرسپولیس در شب پیروزی مقابل فولاد سیامک نعمتی بود. بازیکنی که این روز‌ها کاملا در پرسپولیس جا افتاده و این مسئله را می‌شود از عملکرد فنی او مشاهده کرد.

زدن دو گل و گرفتن یک پنالتی از دو بازی ابتدایی لیگ آماری فوق‌العاده برای بازیکنی است که تا فصل گذشته حتی به‌صورت ثابت هم برای پرسپولیس بازی نمی‌کرد.

نعمتی که این روز‌ها به ستاره پرسپولیس تبدیل شده سال گذشته شرایط خوبی نداشت و حتی زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی او از پرسپولیس شنیده می‌شد، اما نعمتی آنقدر حرفه‌ای رفتار کرد و خوب تمرین کرد که حالا به بازیکن مهمی تبدیل شده. البته رفتن چند بازیکن از پرسپولیس هم شرایط را طوری فراهم کرد تا نعمتی به وضعیت امروز تبدیل شود.

در بازی شب گذشته با فولاد خوزستان و پس از مصدومیت کامیابی‌نیا نعمتی از خط حمله به خط هافبک آمد و آنجا بود که درخشید تا پرسپولیسی‌ها خیالشان از داشتن یک بازیکن درجه یک آنهم در شرایطی که تا نیم فصل محروم هستند راحت باشد. نعمتی هم می‌تواند با ادامه همین روند ستاره بی چون و چرای تیمش شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیامک نعمتی در مسیر ستاره شدن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..