تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد به واحدهای تهران ممنوع است

انتقال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد به واحدهای تهران ممنوع استبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی درباره ممنوعیت انتقال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به واحد‌های استان تهران گفت: با توجه به اینکه واحد‌های استان تهران تعداد قابل توجهی اعضای هیئت علمی دارند، انتقال اعضای هیئت علمی به تهران همچنان ممنوع است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به طرح ساماندهی اعضای هیئت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: هدف طرح ساماندهی این است که واحد‌های استانی نیز کیفیت خود را حفظ کرده و ارتقا دهند این موضوع نیز یکی از دلایل ممنوعیت انتقال اعضای هیئت علمی به واحد‌های استان تهران است.

وی بیان کرد: بخشنامه مربوط به ماموریت و انتقال اعضای هیئت علمی و جزئیات مربوط به آن به واحد‌های دانشگاهی ارسال شده است.

انتهای پیام /

ممنوعیت انتقال اعضای هیئت علمی به واحدهای دانشگاه تهران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد به واحدهای تهران ممنوع است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..