تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش ۱۳ درصدی عرضه جهانی تبلت

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس آمار موسسه IDC عرضه تبلت برای پانزدهمین فصل متوالی کاهش را تجربه کرده و تنها دو کمپانی اپل و هوآوی هستند که فعلاً میدان‌دار بوده و مانع از نابودی کامل این صنعت در جهان شده‌اند.{لینک}

مطابق آمار در فصل دوم سال مالی جاری اپل 11.5 میلیون تبلت راهی بازار کرد که این رقم در مدت مشابه سال قبل 11.4 میلیون بود.هوآوی نیز 3.4 میلیون تبلت عرضه کرد که این رقم 3.1 میلیون در مدت مشابه 2017 بود.

این به معنای رشد 7.7 درصدی برای هوآوی و 0.9 درصدی سالانه برای اپل است.

اما درمجموع تعداد 33 میلیون تبلت از سوی همه سازندگان راهی بازار جهانی در فصل دوم شد که 5 میلیون کمتر از فصل دوم 2017 است.

کارشناسان همچنان با مرگ تبلت موافق نبوده و می‌گویند «سرفیس گو» مایکروسافت و تبلت‌های جدید مبتنی بر سیستم‌عامل کروم در کنار آی پد پرو جدید اپل که به‌زودی می‌آید؛ می‌تواند بازار را نگه دارد.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش ۱۳ درصدی عرضه جهانی تبلت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..