تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Endless Space 2 Supremacy-CODEX برای کامپیوتر

دانلود بازی Endless Space 2 یک اثر علمی-تخیلی در سبک استراتژی است که تیم سازنده به آن لقب یک بازی ۴X را داده است؛ به این دلیل که در Endless Space 2 می‌بایست به اکتشاف (Explore)، توسعه دادن (Expand)، بهره‌برداری (Exploit) و منهدم کردن (Exterminate) بپردازید. رومن د جنلیس، کارگردان خلاق بازی، در ارتباط با عرضه Endless Space 2 می‌گوید: “ساخت بازی Endless Space 2 یک ماجراجویی طولانی و باارزش بوده است. همانند همیشه جامعه کاربری ما نقش یک شریک را در توسعه بازی ایفا کرده است. همچنین باعث افتخار است که توانستیم تمدنی را در دل بازی قرار بدهیم که توسط آن‌ها ساخته شده است.”

Endless Space 2 Supremacy PC-CODEX

نسخه کاملا جدید Supremacy جایگزین شد

دانلود-بازی-Endless-Space-2-Supremacy

دانلود بازی Endless Space 2 سطح هوشیاری و توانایی مدیریت شما را ارزیابی می‌کند و به‌خوبی مهارت‌های شما برای هدایت یک ناوگان هوایی در کهکشانی ناشناخته را به چالش می‌کشد. این بازی شما را در فضای بین ستاره‌ای قرار داده که روزگاری محل زندگی نژادی به نام Endless بوده که به خاطر تغییراتی ناگهانی نسل آن‌ها از بین رفته است؛ اما یک منبع انرژی بسیار قدرتمند که در راستای اهداف نیک یا پلید می‌تواند کارساز باشد باقی مانده است که به واسطه یافتن و جمع‌آوری آن می‌توانید امپراطوری عظیمی تشکیل بدهید.

رابط کاربری در دانلود بازی Endless Space 2 بسیار عالی عمل کرده و در همان ابتدا آموزش‌های لازم جهت یادگیری و نحوه استفاده از دکمه‌های کیبورد به بازیباز آموزش داده می‌شود. در بیشتر مواقع تنها با دو الی سه کلیک ساده می‌توانید از پس مشکلات به وجود آمده بر بیایید و دیگر نیازی نیست مانند سایر سبک‌ها همزمان با کنترل موس به فشردن دکمه‌های کیبرد مشغول شوید.

المان‌های عناوین استراتژیکی فضایی در بازی Endless Space 2 به‌خوبی رعایت شده و می‌توان برچسب استاندارد را برروی سینه سازندگان چسباند. عناصر حاکم بر این عنوان را می‌توان به بازی Endless Legend تشبیه نمود؛ پس اگر از بازی مذکور را پیش‌تر انجام داده‌اید بدون تردید ES2 نیز به چشمتان خواهد آمد. شما به‌صورت آزادانه می‌توانید به اکتشاف، تحقیق، طراحی سفینه‌های فضایی، برقراری روابط دیپلماسی و تجاری و همچنین آموزش نیروها و یگان‌های مختلف بپردازید. کنترل پایگاه‌ها کار آسانی نیست و باید برای هر سیاره‌ای که قصد ایجاد حیات و تمدن را در آن دارید، مدیری لایق و مدبر بگذارید تا با ایجاد نظم به ثبات هرچه بیشتر سیاره تسخیر شده بپردازد. هر سیاره ممکن است جناح‌های سیاسی مختلفی داشته باشد که رشد آنان باعث پیشرفت و یا پسرفت شما بشود.

منبع توضیحات: زومجی و پردیس گیم

اسکرین-شات-بازی-Endless-Space-2-Supremacy اسکرین-شات-بازی-Endless-Space-2-Supremacy اسکرین-شات-بازی-Endless-Space-2-Supremacy اسکرین-شات-بازی-Endless-Space-2-Supremacy اسکرین-شات-بازی-Endless-Space-2-Supremacy اسکرین-شات-بازی-Endless-Space-2-Supremacy

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl بازی:

بر اساس نسخه رسمی CODEX با نام Endless Space 2 Untold Tales-CODEX فشرده سازی شده است. دو آپدیت Update v1.2.20 و Update v1.2.23 در این نسخه لحاظ شده اند. بازی به نسخه v1.2.23.S5 آپدیت شده است و دارای تمامی بسته های الحاقی منتشر شده می باشد. هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است. حجم بازی از ۸٫۷گیگابایت به ۶٫۷گیگابایت کاسته شده است. مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۲ الی ۴ دقیقه خواهد بود. فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۱۱گیگابایت است. از کتابخانه ZTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است. حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است. info

Endless Space 2 is a Strategic Space Opera set in a mysterious universe.Your story unfolds in a galaxy that was first colonized by God-like beings known as the “Endless”, who rose and fell eons ago. All that remains of them are mystical ruins, powerful artifacts, and a strange, near-magical substance known as Dust.

Endless Space 2 takes the classic “one more turn” formula to new heights. You will explore mysterious star systems, discover the secrets of ancient races, build colonies on distant planets, exploit trade routes, develop advanced technologies of unthinkable power; and, of course encounter new life forms to understand, to court or to conquer. As a leader, you have to manage your populations like never before as they react dynamically to your decisions and to their environment, expressing their will through political parties, dictating the laws that your Senate can pass. Will you be a beloved natural leader or will you manipulate your populations to your benefit?

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows (64bits only) 7 / 8 / 8.1 / 10
Processor: i3 4th generation / i5 2nd generation / A6 series
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD Radeon 5800 series / NVidia 550Ti
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space
Sound Card: DX11 compatible
Additional Notes: Intel HD integrated graphics not supported. Minimum Resolution: 1280 x 720

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows (64bits only) 7 / 8 / 8.1 / 10
Processor: i3 5th generation (or newer) / i5 3rd generation (or newer) / FX4170 (or newer)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon 8000 series or newer / NVidia GTX 660 or newer
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space
Sound Card: DX11 compatible
Additional Notes: Recommended Resolution: 1920 x 1080

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

======================

توضیحات نصب نسخه FitGirl بازی:

1) در هنگام نصب، دقت داشته باشید که تیک گزینه های اضافی را بردارید. گزینه های اضافی “Update DirectX”، سایر زبان های غیر از انگلیسی و نسخه های مختلف C++ بازی (در صورتی که دانلود نکرده اید) می باشند. دقت کنید که توصیه می شود تمامی نسخه های 32بیتی و 64بیتی پیش نیاز Microsoft Visual C++ از 2005 الی 2015 را بر روی سیستم خود نصب کنید تا مشکلی نداشته باشید. برای این موضوع، می توانید مجموعه کامل این پیش نیازها را از اینجا دانلود کنید.

2) پس از اتمام نصب، بازی به طور خودکار کرک می شود و نیازی نیست بازی را کرک کنید. بازی را اجرا کرده و از آن لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Endless Space 2 Supremacy-CODEX برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..