تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زن عقرب‌گیر در تهران دستگیر شد

ساعت 24- زنی که غیرقانونی عقرب صید می‌کرد، هنگام خروج از مرز دو غارون بازداشت شد.

 جواد علیپور، رئیس اداره حفاظت از محیط‌زیست تایباد گفت: نیروهای مرزبانی مستقر در پاسگاه ۱۷ شهریور مرز دوغارون هنگام کنترل مسافران خروجی به سمت کشور افغانستان این متخلف زیست‌محیطی را شناسایی و بازداشت کردند.

وی تصریح کرد: این زن متخلف ۱۰ عدد عقرب را از قصر شیرین در استان کرمانشاه وارد تهران کرده بود که قصد خروج آن‌ها را به سمت کشور افغانستان داشت.

زنده‌گیری عقرب برای فروش و به‌منظور استفاده‌های دارویی صورت می‌گیرد که هرگونه زنده‌گیری گونه‌های مذکور نیازمند مجوز زیست محیطی است.

گفتنی است شکار و صید این نوع از گونه‌های جانوری بنا به نظر قاضی پرونده از ۳۰ تا ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی و یک یا شش ماه محکومیت کیفری دارد. پرونده این زن بعد از رسیدگی برای محاکمه به دادگاه ارسال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زن عقرب‌گیر در تهران دستگیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..