تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در 7 ماه دوبار از مجلس رای گرفتم؛ دوباره استیضاح می‌شوم!

استیضاح پس از تنها 5 ماه از استیضاح قبلی را عجیب می‌دانمبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طرح استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هفته قبل در مجلس اعلام وصول شد تا بار دیگر ربیعی طی ۵ سال تصدی خود بر این وزارتخانه استیضاح را تجربه کند.

وزیر کار دولت‌های یازدهم و دوازدهم تا به حال بار‌ها با طرح استیضاح در مجلس مواجه شده که آخرین آن اسفند ماه سال گذشته انجام شد.

به همین منظور ربیعی با انتشار پستی در صفحه توییتر خود نسبت به طرح استیضاحش واکنش نشان داد.

علی ربیعی در صفحه توییتر خود نوشت:

"در 7 ماه دوبار از مجلس رای گرفتم. دوباره استیضاح می شوم در حالیکه حق دفاع در کمیسیون را نداشتم و مستقیم به صحن آورده شدم. خود را پاسخگوی مردم و نمایندگان می دانم. به عموم نمایندگان دلسوز و پاک احترام می گذارم. علت اصلی استیضاح را نمی دانم."

استیضاح پس از تنها 5 ماه از استیضاح قبلی را عجیب می‌دانم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در 7 ماه دوبار از مجلس رای گرفتم؛ دوباره استیضاح می‌شوم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..