تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Dead Paradise: The Road Warrior v1.2.2

در بازی اکشن Dead Paradise: The Road Warrior در دنیای خطرناک امریکای آخرالزمانی که توسط گروه‌های در حال جنگ حکمرانی می‌شود، همه چیز را در مسیر خود نابود کنید و از هیچ موشکی دریغ ننمایید!

از زرادخانه‌ای وسیع استفاده کنید، از مسلسل‌ها تا نارنجک‌اندازها، تا باندهای غارتگر را نابود کرده و خانواده خود را بازگردانید. در برابر مین‌های مزاحم و برج‌های مستحکم جا خالی بدهید. مهارت‌های خود را نشان دهید و کنترل همه باندها را بدست بیاورید! ۴ نوع وسیله نقلیه که قابلیت غلبه بر هر مانعی دارند در انتظار شماست.

ویژگی‌ها :

بیش از ۷۰ مکان مختلف شامل شهر، صحرا، تنگه، حومه شهر و غیره

یک مکان پس از دیگری را تسخیر کنید و از باندهای دشمن منابع را بدست بیاورید

۵ وسیله نقلیه برای انتخاب در اختیار شماست که می‌توانید ارتقاء دهید

در مناطق مختلف یک دنیای وسیع آخرالزمانی به مبارزه بپردازید

دارای کنترل‌های قابل سفارشی‌سازی

۳ درجه سختی برای بازی با جوایز مختلف

بیش از ۱۵ نوع دشمن از دوچرخه‌های معمولی تا تانک‌های سنگین

با ۵ غول منحصربه‌فرد به نبرد بپردازید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Dead Paradise: The Road Warrior v1.2.2»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..