تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فیلم من دیوانه نیستم

به زودیبه محض انتشار در سایت قرار میگیرد

دانلود فیلم من دیوانه نیستم با کیفیت عالی

دانلود فیلم من دیوانه نیستم

ژانر: اجتماعی، کمدی

فرمت:MP4

کیفیت: WEBRip

مدت زمان: ۱۰۰ دقیقه

محصول کشور: ایران

سال ساخت: ۱۳۹۶

کارگردان: علیرضا امینی

بازیگران فیلم من دیوانه نیستم: پژمان جمشیدی, مهران احمدی, مجید صالحی, برزو ارجمند, هادی کاظمی, سیروس کهوری نژاد بندری, محمدرضا داوودنژاد, دانیال مقدم, امید روحانی, مهدی ماهانی, محمدرضا هدایتی, پانته آ مهدی نیا, پوریا میاندهی, سیاوش جعفری, حسام حمیدی, محمد موهبتی, وحید ثابت قدم, شیما مرزی, شهریار حیدری, پژواک ایمانی, علیرضا شریعتی, شهرام فارابی, محمد طایفه, ماهک خرسندی

خلاصه داستان فیلم من دیوانه نیستم: این فیلم داستان زندگی تعدادی بیمار روانی را در یک آسایشگاه در وسط جزیره‌ای در شمال کشور روایت می کند.

لینک های دانلود فیلم من دیوانه نیستم
درباره فیلم من دیوانه نیستم

علیرضا امینی را معمولا با ساخت فیلم‌هایی جدی و متفاوت در سینما می‌شناسیم؛ این را تماشای فیلم‌هایی چون نامه‌های باد، استشهادی برای خدا، دانه‌های ریز برف، هفت دقیقه تا پاییز، انتهای خیابان هشتم و بلوک ۹ خروجی به ما یادآوری می‌کند. اما در تلویزیون امینی برای نزدیک‌تر شدن به طیف بیشتری از مخاطبان، به سمت کمدی و فضایی شوخ و شنگ حرکت کرد؛ سریال میلیاردر و همین سریال تعطیلات رویایی که نوروز امسال از شبکه دو پخش شد، نشان از امینی دیگری دارد که تاکنون در سینما آن را ندیده بودیم. «من دیوانه نیستم» جدیدترین ساخته سینمایی امینی که تازه اکران خود را در برخی سینماهای کشور آغاز کرده، نخستین تجربه کمدی این فیلمساز در سینماست. با این حال حتی با نگاهی به تیزر منتشر شده از این فیلم هم می‌توان فهمید قرار نیست با کمدی متعارفی روبه‌رو باشیم. گوینده آنونس، «من دیوانه نیستم» را با عباراتی چون «اثری متفاوت در سینمای ایران» و «یک فیلم متفاوت و غافلگیرکننده از علیرضا امینی» توصیف می‌کند. فیلمی که بنا به تیزرش،حاوی ترانه‌هایی از برخی خواننده‌های ایران و منطقه است؛ از حمید هیراد تا ابراهیم تاتلیس!

علیرضا امینی در گفت‌وگو با جام‌جم، اکران «من دیوانه نیستم» را در زمان فعلی، مطلوب خواند و گفت: چون فضای فیلم در زمستان است و در همان فصل هم فیلمبرداری شده، اکران آن در تابستان کنتراست خوبی ایجاد می‌کند که به نظرم خوب است.

وقتی از این کارگردان می‌پرسیم آیا باوجود اکران موفقیت‌آمیز کمدی‌های دیگری چون هزارپا، تگزاس، خجالت نکش و… امکانی برای موفقیت من دیوانه نیستم در گیشه وجود دارد یا نه، پاسخ داد: فیلم من اصلا در آن فضاها نیست. به نظرم من دیوانه نیستم به‌طور کامل سینماست.

شاید از تماشای تیزر فیلم و ترکیب بازیگران این‌طور برآید که فیلم در فضای کمدی‌های دیگری است که این روزها روی پرده سینما هستند، اما من دیوانه نیستم گروتسک و یک کمدی سیاه و تلخ است. این فیلمی است که مخاطب پس از دیدن فیلم و خروج از سینما، چیزی به او اضافه خواهد شد. وجود بازیگرانی چون مهران احمدی، مجید صالحی، پژمان جمشیدی، برزو ارجمند، هادی کاظمی و محمدرضا هدایتی، می‌تواند یکی از برگ‌های برنده فیلم در اکران باشد. پانته‌آ مهدی‌نیا، امید روحانی، دانیال مقدم، سیروس کهوری‌نژاد و محمدرضا داوودنژاد از دیگر بازیگران من دیوانه نیستم، هستند.

بوگرافی کارگردان فیلم من دیوانه نیستم

علیرضا امینی (زاده ۱۳۴۹ در اراک)، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده و تدوین‌گر اهل ایران است.علیرضا امینی (زاده ۱۳۴۹ در اراک)، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده و تدوین‌گر اهل ایران است. او دارای تحصیلات فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است. وی در ابتدا (سال ۱۳۷۲) با کارگردانی فیلم‌های کوتاه شروع به کار کرد و فعالیت حرفه‌ای در سینما را سال ۱۳۷۸ به عنوان دستیار کارگردان با فیلم زمانی برای مستی اسب‌ها(بهمن قبادی) تجربه کرد، سپس در فیلم صنم بازی کرد.امینی در سال ۱۳۷۹ کار جلوه‌های ویژه فیلم هفت پرده را انجام داد و در سال ۱۳۸۰ فیلم‌نامه ی نامه‌های باد را نوشت و آن کارگردانی و تدوین نمود و موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین اثر هنر و تجربه را از بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر شد سپس فیلم‌های کنار رودخانه، دانه‌های ریز برف کنار رودخانه، زمان می‌ایستد، فقط چشم‌هاتو ببند و استشهادی برای خدا را ساخت. وی در ۱۳۸۸ فیلم موفق هفت دقیقه تا پاییز کارگردانی کرد و دیپلم افتخاری بهترین کارگردان را از بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر کسب کرد. انتهای خیابان هشتم در سال ۱۳۸۹ توقیف شد و پس از دو سال در نوروز سال ۱۳۹۱ اکران شد درحالیکه چندین سکانس فیلم سانسور شده بود. فیلم دیگر او بلوک ۹ خروجی ۲ نیز برای دریافت پروانه نمایش با مشکل مواجه شد اما پس از ۴ سال توقیف در نهایت سال ۱۳۹۶ توانست نظر اعضای شورای پروانه نمایش را بدست آورد و با پذیرش رده بندی سنی پروانه نمایش خود را دریافت کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فیلم من دیوانه نیستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..