تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زندگینامه پاسدار شهید «ذبیح الله کرمیان»

پاسدار شهید «ذبیح الله کرمیان» متولد روستای موسی‌آباد شهرستان اسدآباد در عملیات والفجر۸ به درجه شهادت نائل شد.

زندگینامه پاسدار شهید «ذبیح الله کرمیان»به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، پاسدار شهید «ذبیح الله کرمیان» فرزند شمس الله متولد ۱۳۳۸ از روستای موسی‌آباد، هم در محیط روستایی پاک و با مردمانی مذهبی و انقلابی و هم در خانواده ای کاملا دینی رشد کرد.

پدر این شهید عزیز از قاریان قرآن و مداحان گرانقدر اسدآباد بود که همه فرزندانش خدمتگذار اسلام و انقلاب است.

شهید «کرمیان» برای خدمت به اسلام و اهداف امام خمینی(ره) وارد سپاه و در تاریخ ۱۳۶۵/۲/۱۰ در عملیات والفجر۸ به درجه شهادت نائل شد و در گلزار شهدای شهرستان اسدآباد به خاک سپرده شد.

شهید «ذبیح الله کرمیان» در بخشی از وصیت نامه خود به زیبایی خط ولایت را برای ما ترسیم کرده است و ولایت طولی خداوند تا رسول خدا(ص) و ائمه(ع) و ولایت فقیه را به روشنی بیان و رضایت خدا را در رضایت رسول(ص)، امام و ولی فقیه می‌داند.

بخشی از وصیت شهید:

«خدایا بندگی کردن خودت را بر ما بیاموز تا مطیع امر ولایت باشیم و دستورات ایشان را مو به مو بکار گیریم. تا رسول خدا و ائمه از ما راضی باشند.»

روحش شاد و یادش گرامی باد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زندگینامه پاسدار شهید «ذبیح الله کرمیان»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..