تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هنر هفتم صاحب ۳۵ سالن جدید در مشهدمقدس می‌شود

قدس انلاین : معاون ارشاد خراسان رضوی از برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری از ۳۵ سالن جدید سینمایی در مشهد خبر داد.

 افشین تحفه‌گر ظهر امروز در آیین افتتاح دفتر همکاری‌های مشترک سینمایی و سمعی و بصری در شرق کشور اظهار داشت: امیدواریم امضای این تفاهم‌نامه بین موسسه فرهنگی اکو، بنیاد سینمایی فارابی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی آغازی برای رویدادهای سینمایی در سطح استان باشد.

وی با اشاره به ظرفیت‌ و توانمندی‌های استان در حوزه زیرساخت، گفت: سال گذشته 20 سالن سینمایی در مشهد افتتاح شد و تا پایان سال نیز 35 سالن دیگر افتتاح خواهد شد.همچنین امسال 8 فیلم سینمایی تولید شده و 4 فیلم دیگر کلید خورده که امیدواریم تا پایان سال به تعداد آن‌ها افزوده شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: همه فعالیت‌ها در حوزه‌های سینمای و فرهنگی در شرق کشور، بستری را فراهم کرد که این تفاهم‌نامه امضا شود.

در ادامه نشست محمد مهدی مظاهری، رییس موسسه فرهنگی اکو اظهار داشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نکته‌ایی را گفتند که باید از ظرفیت‌های استان‌های همجوار عضو اکو استفاده کنیم و همین سبب شد بعد از تفاهم‌نامه بسیار جامع با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و قبل از آن با بنیاد فارابی به عنوان یک سازمان بین‌المللی، با مدیرکل ارشاد خراسان رضوی این تفاهم‌نامه را امضا کنیم.

وی افزود: وظیفهٔ این بنیاد گسترش همکاری و تبادل‌های فرهنگی میان کشورهای عضو اکو است و درحال حاضر ده کشور ایران، ترکیه، پاکستان، افغانستان، آذربایجان، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان و ازبکستان عضو آن هستند.

رییس موسسه فرهنگی اکو با اشاره به اینکه تمرکز ما در حوزه فرهنگی اکو است، خاطرنشان کرد: این اتحادیه دومین اتحادیه جهانی است و جمعیت زیاد و موقعیت ژئوپولتیک بسیار قوی دارد و دبیرخانه آن در ایران است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هنر هفتم صاحب ۳۵ سالن جدید در مشهدمقدس می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..