تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نهمین همایش ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی کشور در بردسکن برگزار شد

قدس انلاین : نهمین همایش ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی کشور با حضور 500 ورزشکار باستانی‌کار در بردسکن برگزار شد.

 نهمین همایش ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی کشور امشب با حضور 500 ورزشکار از 22 استان و 56 شهرستان کشور در بزرگ‌ترین گود روباز کشور در بردسکن برگزار شد.

در این همایش که با رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، فرمانداران و ائمه جمعه شهرستان‌های استان و نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، تیم‌های حاضر و نمایندگانی از استان‌های مختلف به‌اجرای نمایش ورزش باستانی پرداختند.

در این مراسم محمدرضا طالقانی، رئیس اسبق فدراسیون کشتی گفت: حضور باشکوه مردم قوت قلب ورزشکاران است و هرسال تیم‌ها با حضور ورزشکاران بیشتری در این همایش شرکت می‌کنند.

فرماندار بردسکن در این همایش در جمع ورزشکاران گفت: حضور مثال زدنی مردم بردسکن و علاقمندان به ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای از افتخارات این شهرستان است.

ابراهیم قاسم‌پور خواستار توجه به امکانات ورزشی بردسکن و تامین تجهیزات موردنیاز از جمله بهره‌برداری از مجموعه سالن باستانی شهید اسماعیلی بردسکن را از مسؤولان استان شد.

وی افزود: در بردسکن، 25 هیأت ورزشی فعال، با  یک هزار و 100 ورزشکار بیمه شده و سازماندهی شده در این عرصه فعالیت دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نهمین همایش ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی کشور در بردسکن برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..