تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست اینستاگرامی وریا غفوری بعد از برخورد شدید با گلزن ذوب‌آهن

وریا غفوری نسبت به اتفاقی که در بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن به وجود آمد واکنش نشان داد.

شب گذشته و در جریان دیدار تیم های استقلال و ذوب آهن، وریا غفوری برخورد بسیار سختی با گلزن ذوبی ها یعنی رضا حبیب زاده داشت. در صحنه گلی که توسط هافبک ذوب آهن به ثمر رسید، پای وریا به صورت غیر عمد به صورت او برخورد کرد و باعث شد حبیب زاده برای لحظاتی از هوش برود. او بعد از این اتفاق راهی بیمارستان شد و سپس پزشکان اعلام کردند فک او از دو طرف دچار شکستگی شده. در همین رابطه وریا که دو گل هم برای تیمش استقلال به ثمر رساند، این پست را در صفحه اینستاگرامش گذاشته و برای بازیکن ذوب آهن آرزوی سلامتی کرده.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست اینستاگرامی وریا غفوری بعد از برخورد شدید با گلزن ذوب‌آهن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..