تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خسارت سیل به اراضی کشاورزی منطقه چهاردانگه ساری

ساعت: 11:37 منتشر شده در مورخ: 1397/05/12 شناسه خبر: 1394007

سیل به بخش‌های زیادی از اراضی بخش کشاورزی منطقه چهاردانگه ساری در روستاهای برد، سنور کوات و چالو خسارت وارد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، عصر روز گذشته بارش تگرگ شدید به همراه وقوع سیل بخش‌های زیادی از منطقه چهاردانگه ساری را در بر گرفته است.

سیل به بخش‌های زیادی از اراضی کشاورزی در روستاهای برد، کوات،سنور و چالو خسارت وارد کرده است.

بخش‌های زیادی از اراضی کشاورزی روستای برد که حدود 300 هکتار اراضی کشاورزی و حدود 80 هکتار باغات مرکبات بوده دچار سیل گرفتگی شده است.

با توجه به مجهز بودن این اراضی به آبیاری نوین خسارت‌ها در این بخش هم جدی اعلام شده است.

اراضی سنوبر در منطقه شورکوه روستای کوات هم به شدت دچار خسارت شدید شده است.

خسارت سیل در مناطق مسکونی روستای چالو بسیار جدی‌تر است و به دلیل حرکت سیل در کوچه پس کوچه‌های روستا تعدادی زیادی از واحدهای مسکونی روستایی دچار سیل‌زدگی شده است.

بخشدار منطقه چهاردانگه ساری با اعلام اینکه حجم سیل بسیار زیاد بوده است، گفت: مسؤولان منطقه در حال بررسی میزان خسارت ها هستند.

جعفری با اعلام اینکه در حال حاضر کارشناسان جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن و نیروهای امدادی راه در منطقه حضور دارند، گفت: میزان خسارت‌ها پس از بررسی اجمالی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خسارت سیل به اراضی کشاورزی منطقه چهاردانگه ساری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..