تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستور رسمی اوقاف الجزایر برای گردآوری نسخه‌ای از قرآن

گروه بین‌الملل ـ وزارت اوقاف الجزایر دستور داد که نسخه‌ای از قرآن به دلیل وجود اشتباهات چاپی در آن از مساجد، مدارس و مؤسسات قرآنی و کتابخانه‌های این کشور جمع‌آوری شود.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری machahid24.com؛ در بیانیه وزارت اوقاف الجزایر آمده؛ این قرآن که موسوم به «مصحف الحاذق الصغیر» است، توسط مؤسسه انتشاراتی «ابن الحفصی» این کشور منتشر شده است.


وزارت اوقاف الجزایر ضمن درخواست برای لغو مجوز چاپ این قرآن، از همه دستگاه‌های ذی‌صلاح خواست که اقدامات لازم برای جلوگیری از توزیع آن اتخاذ کنند.


این در حالی است که وزارت اوقاف الجزایر در این بیانیه به جزئیات اشتباهات موجود در این قرآن اشاره‌ای نکرده، اما ائمه مساجد و مربیان قرآن این کشور اعلام کرده‌اند که این قرآن دارای ده‌ها اشتباه چاپی است.


انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستور رسمی اوقاف الجزایر برای گردآوری نسخه‌ای از قرآن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..