تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزمون کاردانی به کارشناسی برگزار شد

آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۷ امروز جمعه ۱۲ مرداد برای پذیرش در ۱۶ کدرشته با آزمون برگزار شد.

به گزارش مهر، آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۷ در ۱۶ کدرشته با آزمون در روز جمعه ۱۲ مرداد در ۶۷ شهرستان و ۷۱ حوزه امتحانی برگزار شد.

نتایج نهایی پذیرش در کاردانی به کارشناسی در هفته آخر شهریورماه اعلام می شود.

کلیه دفترچه های سئوال آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته داوطلبان شخصی سازی شده و شماره داوطلبی، نام خانوادگی و نام هر داوطلب بر روی جلد دفترچه آزمون وی درج شده است. این دفترچه ها دارای تنوع بوده و به تناسب در انواع D ، E و F تقسیم می شوند.

فرآیند برگزاری آزمون رأس ساعت ۸ صبح آغاز شده است.

تعداد ۸۴ هزار و ۴۸۹ نفر در دوره های کاردانی به کارشناسی سال ۹۷ ثبت نام کرده اند. از این تعداد ۳۴ هزار و ۸۹۲ نفر معادل ۴۱.۳۰ درصد زن و ۴۹ هزار و ۵۹۷ نفر معادل ۵۸.۷۰ درصد مرد هستند.

از تعداد ۸۴ هزار و ۴۸۹ داوطلب شرکت کننده در پذیرش کاردانی به کارشناسی سال ۹۷، تعداد ۱۲ هزار و ۱۵۱ نفر متقاضی یکی از ۴۸ کدرشته های بدون آزمون این پذیرش هستند.

همچنین از تعداد ۸۴ هزار و ۴۸۹ داوطلب شرکت کننده در پذیرش کاردانی به کارشناسی سال ۹۷ تعداد ۷۲ هزار و ۳۳۸ نفر متقاضی شرکت در ۱۶ کدرشته با آزمون هستند. از این تعداد، ۳۰ هزار و ۸۰۵ نفر معادل ۴۲.۵۸ درصد زن و ۴۱ هزار و ۵۳۳ نفر معادل ۵۷.۴۲ درصد مرد هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزمون کاردانی به کارشناسی برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..