تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انفجار شی ناشناخته در مشهد/ 22 نفر مجروح شدند

قدس انلاین-معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از جراحت 22 نفر بر اثر انفجار یک شی ناشناخته در مشهد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری 125، مهدی رضایی با اعلام این خبر، اظهار کرد: انفجار یک شی ناشناخته در وسایل یک ضایعات جمع‌کن در خیابان چمن مشهد منجر به مصدومیت 22 نفر شد.

وی ادامه داد: فرد ضایعات جمع‌کن هنگام جابه‌جایی ضایعات به یک شی ناشناخته‌ برخورد کرده که هنگام بررسی و دستکاری، این شی دچار انفجار و انتشار گازی ناشناخته شد.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد افزود: این شی برای شناسایی به آزمایشگاه منتقل شد و محیط پس از ایمن‌سازی به مأموران نیروی انتظامی تحویل شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انفجار شی ناشناخته در مشهد/ 22 نفر مجروح شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..