تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رعب و وحشت رژیم صهیونیستی از سلاح های جدید حزب الله لبنان

کانال دوم تلوزیون رژیم صهیونیستی گفت حزب الله لبنان سلاح های جدید خود را رونمایی کرده است؛ این سلاح جدید یک پهپاد است که در جنگ سوریه از آن استفاده شده است.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، "یارون اشنایدر"، تحلیل گر نظامی این کانال تلوزیونی دیشب اعلام کرد حزب الله لبنان نمایشگاهی از جدیدترین سلاح های خود ترتیب داده است؛ یکی از این سلاح ها، موشک دوش پرتاب ضد هواپیماست. همچنین محل دقیق هدف قرار گرفتن بالگرد اسرائیلی که در جریان حمله دوم "اسرائیل" به لبنان در تابستان ۲۰۰۶، نمایش داده شده است.

در پایگاه الکترونیک این کانال آمده است حزب الله با افتتاح یک پارک گردشگری در لبنان، مجموعه ای از سلاح های جدید و عکس را به نمایش گذاشته است. در این پارک کارشناسان فنون و اهداف مقاومت را به کودکان و جوانان ۶ تا ۱۸ سال آموزش می دهند و آنها را با دستاوردهای مقاومت در مقابل رژیم اسرائیل آشنا می کنند.

حزب الله در این نمایشگاه یا پارک گردشگری موشک های دوش پرتاب ضد هواپیمای ساخت روسیه مدل "SA-۷" و "SA-۱۴ "و تعدادی پهپاد و ادوات و تجهیزات نظامی جدید را که به تحقق اهداف حزب الله در جنگ سوریه کمک کردند، به نمایش گذاشته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رعب و وحشت رژیم صهیونیستی از سلاح های جدید حزب الله لبنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..