تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیستم کمک داور ویدیویی به فوتبال فرانسه اضافه شد

سیستم کمک داور ویدیویی به فوتبال فرانسه اضافه شدبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «الرای»؛به دنبال استفاده از کمک داور ویدیویی در تمامی مسابقات جام جهانی  روسیه 2018 و مطابقت 90 درصدی این سیستم با تصمیم ها داوری ، مسئولان فوتبال فرانسه تصمیم گرفته اند تا از فصل پیش روی مسابقات لیگ برتر کشورشان از این تکنولوژی استفاده کنند.

سیستم داور ویدیویی در بسیاری از لیگ ها برتر فوتبال جهان از جمله لیگ برتر انگلیس، اسپانیا، آلمان و ایتالیا استفاده می شود و داوران با استفاده از تصاویر به دست آمده از این سیستم می توانند به درستی هویت فرد خطا کننده و یا کسی را که باید به آن کارت و یا اخطاری را بدهند ،به درستی نشان دهد.به نوعی با صحنه های آهسته و دقیق این دوربین های ویدویی داور می تواند از بسیاری از تصمیم های اشتباه و حواشی دیدار ها جلوگیری کند و با سند و مدرک بهترین قضاوت را در طول دیدار رقم بزند.

رئیس فیفا، جانی اینفانتینیو نیز در ارتباط با سیستم کمک داور ویدویی گفته است: کمک داور ویدویی می تواند دنیای فوتبال را متحول کرده و تغییر دهد و تصمیمات داوری ر تا 93 درصد دقت افزایش دهد.

بیشتر بخوانید:آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

انتهای پیام/

کمک داور ویدویی اینبار در فرانسه استفاده می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیستم کمک داور ویدیویی به فوتبال فرانسه اضافه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..