تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خلاقیت و نوآوری راه مقابله با دشمنان است

در پنجمین کارگاه آموزشی -مهارتی خط انقلاب مطرح شد:

خلاقیت و نوآوری راه مقابله با دشمنان استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛صادق حسین زاده ملکی، در پنجمین کارگاه آموزشی مهارتی سواد رسانه‌ای «خط انقلاب» که ویژه طلاب خراسان رضوی و با موضوع نوآوری و خلاقیت در رسانه برگزار شدبا بیان اینکه منبر خود یک رسانه برای طلاب حوزه علمیه است گفت: امروز در فضای رسانه جنگی همانند جنگ احزاب برقرار است و باید به نوعی برای رویارویی با آن تدابیری اندیشه شود. یکی از راه‌های مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن، خلاقیت و نوآوری در رسانه است.


وی افزود: یکی از مسائلی که امروز به شدت با آن روبه رو هستیم، مسئله خلاقیت و نوآوری فراوانی است که در میدان جنگ رسانه وجود دارد و نمونه بارز آن هم تغییر رسانه‌های سنتی به مدرن است.  

این کارشناس ارشد نوآوری و توسعه گفت: وقتی ما وارد هرکدام از رسانه‌های نوظهور می‌شویم انبوهی از خلاقیت‌ها علیه جریان حق دیده می‌شود، خلاقیت‌هایی که هر کدامشان می‌توانند نگران کننده باشند.


حسین زاده ملکی تصریح کرد: با توجه به ماهیت عصر جدید که شامل تغییرات در همه زمینه‌ها است، فهم و درک خلاقیت و نوآوری بسیار حائز اهمیت می‌باشد. چه بسیار اراده ها، اندیشه‌ها و قدرت‌ها که به خاطر نفهمیدن تغییرات و فرصت تغییرات در رسانه از بین رفته اند.


وی خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها خصوصا در روش‌ها را از ضروری‌ترین اولویت‌ها در مهارت‌ها دانست و افزود: اگر مسئله نوآوری و خلاقیت را در خودمان تقویت نکنیم قطعا در دنیای آینده جایگاهی نخواهیم داشت.


این فعال حوزه رسانه بیان داشت: امروز شاهد موج ناامیدی در فضای کشور هستیم که ناشی از دروغ پردازی‌ها و شبهات است که از بستر رسانه‌های نوین در جامعه منتشر شده، اما ما هیچ خلاقیتی برای مقابله با آن انجام نداده ایم تا بر این فضا چیره شویم. البته این تغییرات و نوآوری‌ها ماهیت خلقت است و خداوند این فرصت را به بنده خود داده که مدام به دنبال نوآوری و خلاقیت باشد.


حسین زاده ملکی گفت: هر محصول و ایده‌ای که داشته باشیم یک دوره پرورندگی دارد و بعد از خلق ایده و معرفی به مرحله رشد می‌رسد و سرعت می‌گیرد و در همه جا تبدیل به یک الگو می‌شود و بعد از مدتی از بین می‌رود.


وی نوآوری را بهره برداری موفق از ایده‌ها دانست و افزود: کافیست به ایده خوبی دسترسی پیدا کنید، آن وقت شما نیز می‌توانید از این نوآوری ایده بگیرید.

این فعال رسانه اظهارداشت:امروز مشکل عصر ما ایده نیست بلکه عملیاتی کردن ایده‌ها است و در این راستا امام خمینی (ع) یک فرد نوآور بود که در زمینه‌های مختلف ایده و روش‌های مختلفی را عملیاتی کرد.

 حسین زاده ملکی گفت: منبر خود یک رسانه است و کاربرد آن انتقال گنج عظیمی از منابع اسلامی به مخاطبان می‌باشد.

 وی افزود:بسیاری از افراد امروز به دنبال احکام دین هستند و ما در فضای مجازی می‌توانیم از ایده‌های مختلف برای معرفی احکام و احادیث اسلام استفاده کنیم، تنها نکته این است که باید مخاطب ما مشخص باشد.

انتهای پیام//ا.س

پنجمین کارگاه آموزشی -مهارتی خط انقلاب



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خلاقیت و نوآوری راه مقابله با دشمنان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..