تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش نشانان مشهد ناجی ۱۸ زن و دختر از دل آتش شدند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛مهدی رضایی معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: ساعت ۲۳:۵۰ دیشب بدنبال تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵، مبنی بر آتش گرفتن ساختمان بهزیستی و محبوسی افراد در خیابان فداییان اسلام، همزمان ۱۱ خودروی اطفای حریق و امداد و نجات از ۵ ایستگاه عملیاتی همراه ۳۵ آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

رضایی بیان کرد: آتش نشانان به محض رسیدن در محل اقدام به باز کردن درب‌های ورودی کردند که پس از جستجو کامل تعداد ۱۸ نفر زن و دختر که در میان دود و آتش گرفتار بودند را سریعا نجات دادند و جان دوباره‌ای به آن‌ها بخشیدند.

وی گفت:به علت حرارت و دود شدیدی که در محل پدیدار بود ۱۱ تن از افراد این مرکز بهزیستی که شامل زن و دختر بودند بر اثر سوختگی و استنشاق گاز‌های سمی حاصل از حریق دچار مسمومیت و مصدومیت شدند که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

مهدی رضایی بیان کرد: باتوجه به حجم دود و آتش در محل، علت دقیق حریق و میزان خسارت در دست بررسی است.

انتهای پیام// م. خ

آتش سوزی در آسایشگاه بهزیستی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش نشانان مشهد ناجی ۱۸ زن و دختر از دل آتش شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..