تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ۴۷ درصدی فوتی راکبان موتور سیکلت در گلستان

افزایش ۴۷ درصدی فوتی راکبان موتور سیکلت در گلستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ؛ زارعی مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان گفت : براساس یک برنامه ریزی جامع و کامل داشتن اطلاعات و آمارصحیح است .

وی افزود : جانباختگان و جرحی های ناشی از تصادفات ترافیکی به پزشکی قانونی ارجاع می شوند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان گفت: نیمی از جانباختگان ارجاعی باعلیه تصادف پزشکی قانونی استان‌ موتورسیکلت سوار هستند و آمار سه ماه نخست امسال نسبت به سه ماه نخست سال گذشته رشد ۴۷درصدی داشته است .

وی با اشاره به میانگین سنی موتورسوارن فوتی گفت : مینانگین سن راکبان موتور سوران بین ۱۵ تا ۲۴ سال هستند.

زارعی در پایان با اشاره به جرحی هایی که با ادعا تصادف پزشکی قانونی در سه ماه اول سال ۹۷ مراجعه کردند گفت:2 هزار و ۵۲۹ پرونده ارجایی بود است که رشد ۶/۴ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.

انتهای پیام /ع

جزییاتی از افزایش فوتی راکبان موتور سیکلت در گلستان 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ۴۷ درصدی فوتی راکبان موتور سیکلت در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..