تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرغ کمیته انضباطی همچنان یک پا دارد

ساعت 24- هفته دوم رقابتهای لیگ برتر درحالی سپری می شود که دو تیم صنعت نفت و تراکتورسازی از انجام بازی در حضور تماشاگر محروم هستند.

هنوز لیگ برتر به هفه سوم نرسیده اما تعداد بازیهایی که بدون حضور تماشاگر برگزار می شود به عدد ۳ رسید. تنبیهی تقبیح شده که باوجود همه انتقاداتی که علیه آن صورت می گیرد همچنان مورد توجه کمیته انضاطی فدراسیون فوتبال است. 

در حالی که همه دنیا به این اصل پی برده که زیبایی فوتبال در گرو داشتن تماشاچی آن هم از نوع زیاد و تیفوسی اش است و بسیاری از کشورها به دنبال انواع و اقسام راهکار برای کشاندن تماشاگر به ورزشگاه های خالی خود هستند، همچنان سیاست های کمیته انضباطی به سمت و سوی تنبیه تماشاگران از حضور در ورزشگاه ها می باشد.

در حالی کمیته انضباطی مقابل انتقاد کارشناسان و منتقدان ایستاده و از این تنبیه بعنوان در دسترس ترین ابزار استفاده می کند که می تواند از راه های دیگر تماشاگران و تیم های خاطی را تنبیه و جریمه نماید. اما کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران بر خلاف سیاست های دنیای فوتبال خیلی راحت تماشاگران را از حضور در ورزشگاه ها محروم می کند. این روش تنبیهی گرچه در هیچ کجای دنیا اجرا نمی شود اما همچنان باوجود همه انتقادات با اصرار کمیته انضباطی در فوتبال ایران مورد استفاده قرار می گیرد. 

هفته نخست رقابتهای لیگ برتر را با محرومیت تماشاگران سپاهان از حضور در ورزشگاه نقش جهان پشت سر گذاشتیم و هفته دوم را هم در حالی باید شاهد باشیم که دو تیم تراکتورسازی و صنعت نفت از حضور تماشاگر محروم هستند. 

مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرغ کمیته انضباطی همچنان یک پا دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..