تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تثبیت دوباره جایگاه بنزما در ترکیب رئال

ورزش سه: نقل و انتقالات وارد هفته های آخر خود می‌شود و رئال مادرید نشانه ای از گذشته خود در این بازار ندارد.

با وجود از دست دادن رونالدو و رفتن او به مقصد یوونتوس، سپیدپوشان باید بازیکنی پیدا کنند که فصلی 50 گل به ثمر برساند. گزینه ها برای جبران گلزنی در خط حمله رئال به این‌ها ختم شده بود: هری کین، ادینسون کاوانی، رودریگو و رابرت لواندوفسکی. تمام آنچه این بازیکنان به صورت مشترک دارند، توانایی بالایشان در نحوطه جریمه و گلزنی به عنوان مهاجم نوک است.

اما این پست در بازگشت دوباره پرز به رئال، دچار کمترین تغییرات شده است. از وقتی بنزما توسط پرز خریداری شد، به ندرت تغییری در خط حمله رئال به وجود آمده و وظایف هجومی عمدتا بر دوش بنزما است. همه چیز با انتقال ون نیستلروی به هامبورگ شروع شد و با انتقال ایگواین به ناپولی در فصل 14-2013، فضا برای بنزما کاملا باز شد.

بازیکنان دیگری نیز بودند که به خط حمله رئال اضافه شدند، از جمله امانوئل آدبایور در سال 2011، خاویر هرناندس در فصل 15-2014 و آلوارو موراتا که از یووه بازگشت و فروخته شد. اتفاقات مشابهی برای آلوارو نگردو نیز رخ داد.

دیگر بازیکنانی که در این مدت در خط حمله رئال بازی کرده اند، از تیم پایه بودند و حتی بورخا مایورال و ماریانو هم نتوانستند جایی برای خود پیدا کنند. امسال اما گزینه اصلی رئال برای جانشینی بنزما، بورخا مایورال است که فصل قبل خیلی کم بازی کرد و هنوز صحبت از جدایی اش مطرح است. رائول دی توماس، پس از گذراندن یک فصل قرضی در رئال بتیس، آماده است و بنزما نیز تلاش بسیاری کرده تا جایگاه فیکسش را حفظ کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تثبیت دوباره جایگاه بنزما در ترکیب رئال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..