تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




40 درصد از سرطان ها قابل پیشگیری است

ساعت 24- رئیس اداره پیشگیری از سرطان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از قابل پیشگیری بودن 40 درصد از سرطان ها خبر داد.

علی قنبری مطلق روز پنجشنبه در چهارمین سمینار تومورهای سر و گردن گفت: 50 درصد از سرطان ها نیز قابل درمان است و فرد مبتلا طول عمر زیادی دارد.

وی با اشاره به اینکه سبک صحیح زندگی نقش بیشتری در مقایسه با عوامل محیطی در بروز سرطان بین ایرانیان دارد، اظهار داشت:60 درصد از ایرانیان اضافه وزن دارند. همچنین60 درصد از ایرانیان نیز فعالیت بدنی کافی ندارند.
رئیس اداره پیشگیری از سرطان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: در صورت اصلاح سبک زندگی با کاهش بروز سرطان مواجه خواهیم بود. البته مصرف دخانیات نیز در بروز سرطان مؤثر است.
وی اضافه کرد: در صورت تغییر در سبک زندگی شخصی احتمال بروز سرطان را برای خودمان کاهش می دهیم.
رئیس اداره پیشگیری از سرطان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه برنامه ثبت سرطان از 15 سال گذشته در کشور اجرا شده است گفت: براساس این برنامه هر سال گزارشی در این زمینه ارائه می شود.
قنبری مطلق افزود: براساس آمارها هر سال 112 هزار نفر دچار سرطان می شوند. شایع ترین سرطان در زنان سرطان سینه و در مردان سرطان معده است.
چهارمین سمینار تومورهای سروگردن امروز پنجشنبه در محل بیمارستان میلاد تهران به مدت دو روز در حال برگزاری است.

ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «40 درصد از سرطان ها قابل پیشگیری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..