تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود cut music, cut ringtone pro-no ads version 1.0 – برنامه ساخت رینگتون شخصی اندروید !

دانلود امروز 0+

تاریخ انتشار پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷

1

نسخه 1.0

دوست داشتن 1

cut music, cut ringtone pro-no ads version v1.0 – اپلیکیشن ساخت رینگتون شخصی اندروید
نسخه خریداری شده به قیمت 3.49 دلار برای اولین بار در ایران

شخصی سازی دستگاه های هوشمند اندرویدی یکی از کار هایی است که بسیاری از کاربران به دنبال آن هستند و سعی می کنند دیوایس خود را از هر نظر با دیگران متمایز کنند، همین امر نیز موجب ایجاد اپ های گوناگونی شده است که یکی از بهترین آن ها برنامه هایی برای ساخت رینگتون های اختصاصی است. cut music, cut ringtone pro-no ads version عنوان یک اپلیکیشن بی نظیر با مجموعه ای از امکانات متنوع بری ساخت رینگتون های شخصی اندروید است که توسط smart apps smart tools توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود کمک می کند تا در مدت زمانی بسیار کوتاه و تنها با چند حرکت، صدا های زنگ کامل شخصی خود را ایجاد کنید. تنها کافیست آهنگ مورد نظر خود را از حافظه اسمارت فون انتخاب کنید و پس از آن با یک برش ساده یک فایل کاملا جداگانه را دریافت نمایید. یکی از مهم ترین ویژگی های موجود پشتیبانی از فرمت های متنوع است که کمک می کند هر نوع فایل صوتی را به راحتی هر چه تمام تر انتخاب نمایید. فایل های خروجی نیز دارای کیفیت بسیار مطلوبی هستند که از نقاط قوت این استارت اپ به شمار می رود.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه cut music, cut ringtone pro-no ads version اندروید :

ساخت رینگتون های اختصاصی در ساده ترین حالت ممکن پشتیبانی از فرمت های متنوع نظیر Mp3، Mp4، Wav، Flac، M4a، Ogg، Aac، Amr و … امکان ضبط صدا و برش قسمت های دلخواه آن به عنوان صدای زنگ اختصاصی مشاهده لیست کامل موزیک های موجود در حافظه داخلی و خارجی سرعت بسیار بالا در انجام ویرایش ها کیفیت فوق العاده صدا های خروجی از دیوایس

اپلیکیشن cut music, cut ringtone pro-no ads version با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود توسط توسعه دهنده اش با قیمت 3.49 دلار در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. کاربران عزیز توجه داشته باشید که این برنامه تا کنون فروشی نداشته که با دریافت آن از سایت فارسروید بی شک جزو اولین کاربرانش در ایران و جهان خواهید بود.

تغییرات نسخه v1.0 :

* انتشار نسخه اولیه برنامه در گوگل پلی

cut music, cut ringtone pro-no ads version




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود cut music, cut ringtone pro-no ads version 1.0 – برنامه ساخت رینگتون شخصی اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..