تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Save Location GPS Premium 3.8 – برنامه جی پی اس و ذخیره لوکیشن دلخواه اندروید !

دانلود امروز 2+

تاریخ انتشار پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷

3

نسخه 3.8

دوست داشتن 1

Save Location GPS v3.8 [Premium] – اپلیکیشن جی پی اس و ذخیره لوکیشن دلخواه مخصوص اندروید
نسخه پریمیوم و کامل برنامه به ارزش 9.99 دلار برای اولین بار در وبسایت های فارسی زبان

دستگاه های هوشمند اندرویدی دارای امکانات و قابلیت های متنوعی هستند که کاربران در طول روز از آن ها استفاده می کنند؛ یکی از پر استفاده ترین خدمات دیوایس های اندرویدی جی پی اس می باشد که کمک شایانی به یافتن مسیر ها می کند. امروز در این پست قصد داریم با معرفی یک استارت اپ کاربردی جست و جو های شما را در نقشه های آنلاین بهبود بخشیم. Save Location GPS عنوان یک اپلیکیشن جی پی اس و ذخیره سازی لوکیشن های دلخواه برای اندروید می باشد که توسط Rayo Infotech منتشر شده است. این نرم افزار با برخورداری از تکنولوژی خاص خود کمک می کند تا به راحتی هر چه تمام تر مکان های دلخواهتان را ذخیره سازی کرده و برای یافتنشان در وقت و هزینه اینترنت صرفه جویی کنید. سازنده این اپ در توضیحات به امکانات گسترده ای اشاره کرده است که از مهم ترینشان می توان به کار، به صورت آفلاین اشاره کرد. سیستم آفلاین بدون در پی داشتن هیچ گونه هزینه ای با نقشه هایی از پیش ذخیره شده مکان های مورد نظرتان را علامت گذاری می کند تا هیچ گاه آن ها را گم نکنید. چندین نوع نقشه مختلف در دسترس هر کسی می باشد که بدون هیچ گونه محدودیتی در نسخه منتشر شده توسط فارسروید به آن ها دسترسی خواهید داشت.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Save Location GPS اندروید :

یافتن مکان مورد نظر خود با یک جست و جوی قوی و هوشمند ذخیره و به اشتراک گذاری لوکیشن های پر استفاده سیستم فوق العاده ناوبری و تغییرات حرکت به سمت مقصد اضافه کردن جزئیات مختلف به مکان های ذخیره شده توانایی ویرایش هر کدام از لوکیشن های مورد نظرتان سیستم آفلاین برای استفاده بدون هیچ گونه هزینه ای ایجاد گروه هایی از لوکیشن های خاص همگام سازی اطلاعات بر روی دیگر دیوایس های شما

اپلیکیشن Save Location GPS با بهره مندی از مجموعه امکانات خاص و پر کاربرد خود توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 9.99 دلاری در گوگل پلی منتشر و توانسته امتیاز 4.6 از 5.0 را توسط کاربران به دست اورد، که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پریمیوم آن را از وبسایت پر بازدید و محبوب فارسروید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه v3.8 :

* بهبود توانایی های برنامه

Save Location GPS Premium




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Save Location GPS Premium 3.8 – برنامه جی پی اس و ذخیره لوکیشن دلخواه اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..