تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش تند علی دایی نسبت به کثیف بودن محل کنفرانس خبری

سرمربی تیم سایپا نسبت به کثیف بودن محل برگزاری کنفرانس خبری پس از دیدار این تیم مقابل پیکان اعتراض کرد.

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از پیروزی تیم پیکان برابر سایپا، علی دایی سرمربی تیم سایپا وارد محل برگزاری نشست خبری شد اما با دیدن کثیفی صندلی در این مکان ترجیح داد روی آن ننشیند و به صورت ایستاده پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

 علی دایی به شدت بابت کثیف بودن محل کنفرانس خبری از مسئولان ورزشگاه انتقاد کرد.

دایی: فرصت داشتیم ولی از گلزنی عاجز بودیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید تیمش باید در خط هافبک تقویت شود.

به گزارش ایسنا، علی دایی پس از شکست تیمش برابر پیکان در نشست خبری اظهار کرد: تیم ما مستحق چنین شکستی نبود. ما هم نیمه اول و هم نیمه دوم خوب بازی کردیم و بر اثر دو اشتباه عقب افتادیم. ما در اواخر نیمه نخست و در دقیقه ۴۶ در بدترین زمان ممکن گل خوردیم و در نیمه دوم هرچه تلاش کردیم و موقعیت گل ایجاد کردیم، نتوانستیم گل بزنیم. ما در گل زدن عاجز بودیم اما در کل عملکرد خوبی را داشتیم.

وی افزود: در فوتبال گل نزنید گل می‌خورید. پیکان موقعیت آنچنانی‌ نداشت. گل اول و دوم را زدند و در ادامه زمانی که همه بازیکنان ما در حمله بودند و فقط یک نفر در دفاع مانده بود، گل سوم را زدند. ما شکست بدی را خوردیم و باید درس بگیریم و یاد بگیریم چطور کار کنیم. برای خود من این بازی بهترین درس بود.

دایی اضافه کرد: به بازیکنانم گفته بودم برد هفته قبل ارزش ندارد اگر بازی بعدی را نبرید. اصلا نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد. فکر می‌کنم تیم ما بد بازی نکرد اما تیم حریف توانست از موفقیت‌های خود استفاده کند و به گل برسد. در زمین هم بازیکنان جوان نداشتیم و بازیکنانی برایمان بازی کردند که در لیگ بازی کرده بودند. باید خط هافبک خودمان را تقویت کنیم تا در ادامه راه بهتر عمل کنیم.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش تند علی دایی نسبت به کثیف بودن محل کنفرانس خبری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..