تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین جزئیات انفجار شی ناشناخته در مشهد+تصاویر

آتشپاد حسن جعفری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ گفت: ساعت 10:02 صبح امروز در پی انفجاری در خیابان چمن مشهد تیم شیمیایی آتش نشانی مشهد به محل اعزام شد.

آخرین جزئیات انفجار شی ناشناخته در مشهد+تصاویر

وی افزود: در این حادثه فرد جمع کننده ضایعات هنگام جابجایی آنها به شیء ناشناخته برخورد کرد که بدلیل کنجکاوی این فرد هنگام بررسی و دستکاری آن، شیء مزبور مشتعل و گاز ناشناخته ای از آن منتشر شد.

آخرین جزئیات انفجار شی ناشناخته در مشهد+تصاویر

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد ادامه داد: درون این شی  کوچک مواد سمی محدودی وجود داشت و داخل محفظه ای قرار گرفته بود بود که در اثر نشت این شی، گاز متصاعد شده از آن سبب آسیب دیدن بیست نفر از افرادی که در آن محل حضور داشتند شد.

آخرین جزئیات انفجار شی ناشناخته در مشهد+تصاویر

جعفری گفت: بلافاصله این افراد به بیمارستان منتقل شدند که تعدادی بصورت سرپایی مداوا و تعدادی دیگر نیز پس از چند ساعت مرخص شدند.

وی افزود: محتویات موجود نیز جهت بررسی بیشتر در اختیار نیروی  انتظامی قرار گرفت.

انتهای پیام//ف.ف

انفجار شی نامعلوم در مشهد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین جزئیات انفجار شی ناشناخته در مشهد+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..