تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یزدی: به همین خیال بمانند که من عقب بکشم

خبرگزاری تسنیم: داریوش یزدی پس از شکست دو بر یک استقلال خوزستان مقابل پدیده در نشست خبری گفت: واقعا به تیمم خسته نباشید می‌گویم نه به خاطر اینکه بازی را واگذار کردیم به خاطر اینکه بچه‌ها بعد از 15 روز تمرین توانستند یک تساوی بیرون از خانه بگیرند و پایاپایی با تیم‌هایی که تا دندان مسلح هستند بجنگند.

وی ادامه داد: ما بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم. در نیمه دوم هم تدابیری اندیشیدیم تا در ضد حملات به گل‌های بعدی برسیم و اگر مهاجمان‌مان بیشتر دقت می‌کردند می‌توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم. علت این موضوع عدم آمادگی بدنی بازیکنان‌مان بود،‌ ما اگر چهار و پنج تعویض دیگر هم داشتیم انجام می‌دادیم، چون بازیکنان‌مان آماده نبودند.

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص شعارهایی که هواداران این تیم علیه او سر دادند،‌ گفت: این شعارها آخر بازی نبود، از روز اولی که من به این تیم آمدم این شعارها وجود دارند،‌ این افراد «جیره خوار» هستند. یک عده از همکاران ما به آنها جیره می‌دهند. مطمئن باشید تا آخرین روز همین رویه را ادامه می‌دهم و آنهایی که به این‌ افراد (تماشاگرانی که شعار «حیا کن رها کن» سر دادند) خوراک می‌دهند، به همین خیال بمانند که داریوش یزدی عقب بکشد! مطمئن باشند من تا آخرین روز کارم را انجام خواهم داد.

یزدی: به همین خیال بمانند که من عقب بکشم

یزدی در مورد اینکه دستیار اول او مدام کنار زمین بر سر بازیکنان فریاد می‌زده و آیا این کار به بازیکنان استرس وارد نمی‌کند،‌ گفت: با توجه به اینکه کارمان را دیر شروع کردیم، نیاز داریم تا بازیکنان کنار هم کار کنند. این موضوع انرژی مضاعفی می‌خواهد. من با دستیارم هماهنگ هستم که به کنار زمین بیاید و با فریاد زدن انرژی بیشتری به بازیکنان بدهد و آنها را مجبور به حرکت کند.

وی در مورد داوری و اعلام هشت دقیقه وقت تلف شده توسط داور،‌ تصریح کرد: نمی‌توانم بگویم داوری تأثیر مستقیمی در نتیجه داشت، اما در این هشت دقیقه ما دو گل را خوردیم و این هم بدشانسی ما بود. در هر صورت هفته‌های اول است و نمی‌توانیم ایراد زیادی از داوران بگیریم، چون آنها هم مثل ما در هفته‌های نخست آماده نیستند.

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص اینکه به نظر می‌رسد او از تیمش رضایت دارد،‌ عنوان کرد: قطعاً همینطور است، پدیده یک ماه و نیم پیش کارش را شروع کرده و گل‌محمدی جزو اولین مربیانی بود که در لیگ برتر انتخاب شد. مطمئن باشید تیمی که در جریان بازی بازیکنش اخراج می‌شود،‌ انرژی بیشتری می‌گذارد. همین‌جا از هواداران واقعی‌مان هم عذرخواهی می‌کنم، البته نه این جیره خوارها که می‌آیند و شعار می‌دهند. اینها از روز اول علیه من شعار دادند، حتی زمانی که در تبریز مساوی کردیم اینها علیه من شعار دادند. مطمئن باشید تا روزی که من هستم، اینها در تیم نخواهند بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یزدی: به همین خیال بمانند که من عقب بکشم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..